مدیرکل استاندارد گیلان خواستار بهره گیری از ظرفیتهای بسیج در راستای ترویج فرهنگ استاندارد و استاندارد سازی شد.

به ندای گیلان از رشت،همزمان با هفته دفاع مقدس مدیرکل استاندارد گیلان با جانشین  فرماندهی سپاه قدس گیلان در ستاد تخصصی بسیج  اقشار و متخصصین و همچنین رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس استان دیدار و به بررسی راهکارهای ارتقای بیشتر سطح همکاری های فی مابین پرداخت.

مدیرکل استاندارد گیلان در این دیدار  با تشکر و قدردانی از حضور مهمانان حاضر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر دفاع پایدار و مستمر از ارزشهای انقلاب و آرمانهای والای امام وشهدا تاکید کرد.

مهناز جعفریان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بند۲۴ سیاستهای ابلاغی (افزایش پوشش استاندارد برای همه کالاها و تولیدات داخل و ترویج آن) بهره گیری از ظرفیتهای بسیج را در راستای ترویج فرهنگ استاندارد و استاندارد سازی خواستار شد.

رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز گفت: لازم است با برنامه ریزی و بهره گیری از  خرد جمعی، ضمن جذب اعضای جدید و تقویت هسته‌های مختلف، زمینه حضور بیشتر بسیجیان عضو پایگاه در برنامه‌های فرهنگی و سایر عرصه‌ها، فراهم شود.

رضا رنجبر همچنین بر لزوم تهیه امکانات بیشتر برای پایگاه و توجه به آموزش بسیجان با شرکت در دوره های تخصصی بسیج تاکید کرد و گفت: در زمینه پیشنهاد مدیرکل در خصوص استفاده از ظرفیت بالای بسیج در جهت ترویج فرهنگ استاندارد و همکاری مستمر با کارشناسان استاندارد آماده همکاری هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین هم در این دیدار گفت: بسیجیان سفیران واقعی ولایت اند و هرجا که نظام و ولایت صلاح بدانند بسیجیان آماده جانفشانی و فداکاری هستند

حسن حبیبی از مدیرکل استاندارد گیلان به عنوان نیروی فعال بسیج و کسب عنوان مدیر نمونه بسیجی در استان مرکزی تجلیل و استمرار همان فعالیت ها را در مدیریت جدید وی خواستار شد.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از نقی عبدالعلی زاده یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد و همچنین در راستای طرح نذر نفس یک عدد کپسول اکسیژن به سازمان بسیج کارمندان استان اهدا شد.