نجفی گفت: 300 تن از 1800 تن زباله‌ای که در استان گیلان تولید می‌شود مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،محمدعلی نجفي ظهر امروز  مراسم  روز درختکاری و  احداث مجتمع کارگاهی و نیمه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بزرگ و ارزشمند خواندن کار احداث مجتمع مذگور توسط دانشگاه علوم پزشكي اشاره كرد و افزود:كارهاي بزرگ اين چنيني حركتي مثبت در راستاي دانش محوري و حركت بسوي دانش بنيان شدن است كه اين گونه اقدامات هميشه ماندگار خواهد بود.
استاندار گیلان با اشاره به بحث تفكيك زباله بيان داشت:موضوع تفكيك زباله ،آغاز حركت در بحث نگرش در مسايل زيست محيطي است و همه موظفيم گام هاي موثر در حل مشكلات زيست محيطي داشته باشيم.
وي تصريح كرد:بحث جمع آوري زباله و چگونگي  بهره برداري از آن دانشي است كه همه دنيا ان را از هزينه به سرمايه تبديل كردند ،دانشي كه در آن زباله ديگر بعنوان يك معضل نيست.

نجفی با تصریح بر اینکه 300 تن از 1800 تن زباله‌ای که در استان گیلان تولید می‌شود مورد بهره برداری قرار می گیرد بیان داشت:کارکنان شهرداری و شورای شهر به باور دانش محور بودن جمع‌آوری زباله و بهره‌برداری از آن رسیده‌اند که در تمام دنیا زباله را سرمایه دانسته و دیگر زباله معضل نیست.
وي در پايان انديشه هاي دانشگاه را انديشه اي نو و پايدار دانست و اظهار داشت:خدمات نظام بايد ديده شود و مردم ما بايد از نتايج اين زحمات آگاه باشند