مدیرکل راه و شهرسازی گیلان عمده ترین مسائل و مشکلات در حال حاضر اجرای این پروژه ها را تامین مصالح دانست و گفت: درخواست داریم،مسئولین مربوطه در این امر مهم مارا یاری کنند.

به گزارش ندای گیلان،ماکان پدرام با اشاره به اهمیت احداث محور سراوان-سنگر- سياهكل در کاهش بار ترافيكي، از آن به عنوان پروژه ای حیاتی یاد کرد که بهره برداری از آن نقش مهمي در توزيع بار ترافيكي استان دارد.

وی با بيان اينكه طول کلی پروژه 22 کیلومتر است، افزود: این محور به صورت دو خط رفت و برگشت به عنوان راه اصلي باعرض 13 متر است که 18.5کیلومتر به بهره برداری رسیده و از 3.5 کیلومتر باقیمانده،1.2کیلومتر اجرای ابنیه فنی و عملیات خاکریزی انجام شده و مابقی مسیر در دست اقدام است.

پدرام همچنین پروژه چهارخطه کردن رشت-جیرده را که ورزشگاه سردار جنگل و ایستگاه راه آهن رشت در این محور قرار دارد و با توجه به مخاطره آمیز و پرتردد بودن و آمار بالای تصادفات جاده ای، از دیگر پروژه های مهم استان نام برد و گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی این پروژه که به طول 8.8 کیلومتر و عرض 23.6 متر و با اعتباری بالغ بر 223 میلیارد ریال آغاز شده است.

پدرام ضمن تشکر از پیمانکاران این دو پروژه ، آنها را از سرمایه های استان قلمداد کرد که با وجود داشتن مطالبات زیاد، دست از کار نکشیده و با این اداره کل همکاری لازم را دارند تا هر چه سریعتر این پروژه ها به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان عمده ترین مسائل و مشکلات در حال حاضر اجرای این پروژه ها را تامین مصالح دانست و خاطرنشان کرد: درخواست داریم،مسئولین مربوطه در این امر مهم مارا یاری کنند تا هر چه سریعتر این پروژه ها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند. با راه اندازی این پروژه ها شاهد کاهش بار ترافیک و از همه مهترکاهش تصادفات جاده ای باشیم.