برای طرح های عمرانی مورد بهره برداری 96 میلیارد و 318 میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری هزینه شده است.

به گزارش ندای گیلان،طرح های عمرانی شهرداری لاهیجان در پنجمین روز از هفته دولت بصورت همزمان با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرستان طی مراسمی مورد بهره برداری قرار گرفتند.

برای طرح های عمرانی مورد بهره برداری 96 میلیارد و 318 میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری هزینه شده است.

طرح های مذکور شامل روکش آسفالت، لکه گیری و مرمت معابر به مسافت 186 هزار و 226 مترمربع با اعتبار بیش از 84 میلیارد ریال، فرش بتن به میزان 14 هزار و 807 مترمربع با اعتبار 8 میلیارد و 900 میلیون ریال، جدول گذاری 35 سانتی به طول یک هزار و 607 متر طول با اعتبار 780 میلیون ریال، اجرای لوله گذاری به طول یک هزار و 22 متر طول با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون ریال و اجرای جدول فانتزی به طول یک هزار و 123 متر با اعتبار 38 میلیون ریال از جمله طرح های شهرداری هستند که مورد بهره برداری قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان لاهیجان با بازدید از ایستگاه تحقیقات کشاورزی، گلخانه تحقیقاتی و آموزشی قرنطینه ای تمشک و بلوبری وارداتی از کشور ایتالیا را افتتاح کرد. این گونه های وارداتی به منظور کارهای تحقیقاتی در این ایستگاه تحقیقاتی نگهداری می شوند.

افتتاح طرح برق رسانی کابل خودنگهدار در خیابان آیت الله کاشانی از دیگر برنامه های پنجمین روز هفته دولت بود که با اجرای این طرح با رفع ضعف برق، 150 خانوار از ولتاژ سالم برق برخوردار می شوند.

بازدید و افتتاح از واحد تجاری پارادایس در شهر لاهیجان دیگر برنامه های مسئولان شهر لاهیجان بود. این مرکز تجاری دارای 93 واحد با زیر بنای 3 هزار و 700 متر مربع در دو طبقه ساخته شده است و دارای شهربازی و پارکینگ سرپوشیده یک هزار و یکصد متر مربع است که برای این واحد تجاری 140 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

مسئولان شهرستان لاهیجان در روز دوشنبه در روستای کابیجار حضور یافتند و ایستگاه تقلیل فشار گاز را افتتاح کردند که با این ایستگاه تعداد ایستگاهای تقلیل فشار گاز شهرستان لاهیجان به 18 ایستگاه افزایش می یابند.

در پنجمین روز هفته دولت سه طرح شامل دو ایستگاه تقلیل فشار و یک نمازخانه اداره گاز شهرستان لاهیجان در مجموع با اعتبار 6 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند که هر ایستگاه تقلیل فشار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و نمازخانه 3 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

طرح سیماک(مدیریت یکپارچه املاک کشور) آخرین طرحی بود که در هفته دولت در شهر لاهیجان با حضور مدیرکل پست استان گیلان و فرماندار و مسئولان استان گیلان به بهره برداری رسید. طرح مذکور با اعتبار 2 میلیارد ریال در شهر لاهیجان به عنوان پایلوت آموزش در شرق گیلان راه اندازی شده است.