سرپرست کانون پرورش فکری گیلان گفت:کانون همواره از فن‌آوری به عنوان ابزاری ارزشمند برای ارایه‌ی فعالیت‌های کودک و نوجوان محور بهره‌گرفته است.

به گزارش ندای گیلان،اسفندیار ضیائی سرپرست کانون پرورش فکری گیلان در نشست با فرماندار ماسال، نگاه فرهنگی فرماندار ماسال را مایه‌ی دلگرمی فعالان حوزه‌ی فرهنگ توصیف‌کرد و با بیان این‌که بذرباشی در حوزه کودک ونوجوان رشد و تعالی آینده‌سازان را به دنبال خواهد‌داشت افزود: توجه مسوولان استانی بستری مناسب برای مجموعه‌های فرهنگی همچون کانون فراهم‌می‌کند تا بیش از پیش در مسیر ارتقای توان‌مندی کودکان و نوجوانان گام ‌بردارند.

ضیائی در ادامه فرصت‌های پیش‌رو و زمینه‌های همکاری‌های مشترک کانون و مسوولان شهرستان ماسال را یادآور‌شد و با اشاره به پیشینه‌ی کانون پرورش فکری گفت: کودکان و نوجوانان همواره درحال پرسشگری هستند و از این رو ایجاد دریچه‌های تازه در ارایه‌ی فعالیت‌های کانون همواره مد نظر تصمیم‌گیرندگان این مجموعه قرارداشته و دارد.

وی در همین زمینه به بهره‌گیری کانون از فن‌آوری‌های روز پرداخت و تصریح‌کرد: کانون همواره از فن‌آوری به عنوان ابزاری ارزشمند برای ارایه‌ی فعالیت‌های کودک و نوجوان محور بهره‌گرفته و دراین مسیر با برپایی کارگاه‌های علمی و راه‌اندازی سایت‌های کودک و نوجوانان گامی موثر برداشته است.

یادآورشدن نگاه ویژه کانون به مثلت «کانون، عضو و خانواده» از دیگر محور‌های سخنان ضیائی در این نشست بود و وی ضمن تشریح اثر‌بخشی این امر، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در گسترش این هم‌گرایی‌ها تاکید‌کرد.

این مسوول فرهنگی در ادامه به دیگر فرصت‌های پیش رو اشاره کرد و با مهم ارزیابی‌کردن راه‌اندازی سالن نمایش فیلم و هم‌چنین فروشگاه و نمایشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی گفت: همراهی مسوولان در جهت توسعه، تجهیز و بهسازی فضا‌های آموزشی به تحقق این امر کمک می کند.

در ادامه این دیدار که با حضور مسئولان مراکز فرهنگی هنری ماسال و شاندرمن صورت‌گرفت، قربان خوشحال، معاون فرماندارماسال و  سید رضا صفوی بخشدار شاندرمن از فضا‌ی آموزشی کانون‌های ماسال و شاندرمن بازدید کردند و ضمن نیازسنجی، با مربیان و اعضای این مراکز دیداری صمیمانه داشتند.