مشاور استاندار گیلان با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار رشد قابل توجهی در این استان داشته است یادآورشد: چندین مرتبه استان گیلان مقام نخست را در کشور کسب کرد .

به گزارش ندای گیلان از فومن،فریبرز سعیدی کیا ، در نشست هم اندیشی جوانان نخبه حامی دولت تدبیر و امید در این شهرستان با بیان اینکه عملکرد های دولت متاسفانه در حوزه های  مختلف به درستی تبیین و تفهیم نمی شود افزود: مثلا در حوزه آسفالت راه روستایی ، 10 درصد پیشرفت داشتیم ، در شاخص بهره مندی از گاز در ابتدا ی دولت تدبیر و امید  ۶۳درصد بود که اکنون این آمار به  ۹۳درصد رسیده است و تعداد زیادی از شهرستان ها سبز شده اند.

وی با اشاره به اینکه تبیین عملکرد دولت در حوزه های مختلف چه در سطح کشور و چه در سطح استان موضوع مهمی است گفت: متاسفانه ما حامیان دولت از این مهم غفلت می کنیم و  من به عنوان یک عضو از حامیان  دولت  منتقد این وضعیت هستم.

مشاور استاندار گیلان با اشاره به نرخ بیکاری گیلان بیان داشت : نرخ بیکاری این استان در سه ماه نخست امسال به کمتر از ده درصد رسیده است.

سعیدی کیا افزود: برخی نسبت به این آمار خرده گرفتند در صورتی که این نرخ از طرف مرکز امار ایران اعلام شده است.

رییس ستاد انتخاباتی جوانان دکتر روحانی در سال ۹۲  گفت:در سال آخر دولت ما حامیان دولت نیاز به همراهی و همگرایی داریم و از افراط و تفریط پرهیز کنیم تا مسیر اعتدال به درستی تبیین و ادامه پیدا کند .

مشاور استاندار گیلان با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار به مراتب از سالهای ۹۲ تا به اکنون رشد قابل توجهی را در گیلان داشته است یادآورشد: چندین مرتبه استان گیلان مقام نخست را در کشور کسب کرد و این نشان دهنده همت دولت در بخش اشتغال است .

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات کم بهره به طرح های اشتغال زا تصریح کرد :علی رغم همه مشکلات مالی و بودجه ای که محقق نگردید دولت ٢١٣ میلیارد تسهیلات با سود ۴ درصد در قالب طرحهای اشتغال و ازدواج پرداخت کرده است یا در بحث امنیت نیز جز استانهای برتر کشور هستیم که این مباحث باید برای مردم تبیین شود.