بلای وحشتناکی که مرد زندانی سر زن بی گناه در خانه آورد! | جدال زن جوان و شوهر زندانی اش با جنایت پایان یافت و مرد بد سابقه با حکم قضایی به قصاص محکوم شد. به گزارش ندای گیلان و به نقل از رکنا، خرداد ماه سال ۹۶ به […]







بلای وحشتناکی که مرد زندانی سر زن بی گناه در خانه آورد! | جدال زن جوان و شوهر زندانی اش با جنایت پایان یافت و مرد بد سابقه با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

به گزارش ندای گیلان و به نقل از رکنا، خرداد ماه سال ۹۶ به پلیس خبر رسید یک زن ۳۷ ساله به نام سوسن در خانه اش در محمود آباد ورامین کشته شده است. پسر این زن با پلیس تماس گرفت و گفت پدرم معتاد است و هم به تازه چند روز از از زندان آزاد شده و به خانه برگشته است. در این چند روز مادر و پدرم مدام با هم درگیر بودند تا اینکه امروز وقتی به خانه برگشتم با جنازه خونین مادرم روبه رو شدم. حالا هیچ خبری از پدرم نیست و گمان می‌کنم او در قتل مادرم دست داشته باشد.
به دنبال تماس این پسر جنازه سوسن به پزشکی قانونی فرستاده شد و پلیس به ردیابی مرد معتاد پرداخت .شواهد نشان می داداصغر 43ساله پس از جنایت به مکان نامعلومی گریخته است .سه روز از این ماجرا گذاشته بود که پلیس و وی را در جنوب تهران یافت و به او دستور ایست داد .مرد معتاد اما با شنیدن دستور پلیس گریخت و تعقیب و گریز آغاز شد. سرانجام مرد همسرکش با شلیک گلوله پلیس زمین‌گیر و دستگیر شد.
وی به قتل همسرش اعتراف کرد و دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی است عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.
در ابتدای این جلسه فرزندان قربانی برای پدرشان حکم قصاص خواستند .سپس اصغر در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: از سال ها پیش به دام اعتیاد افتادم و زندگی ام تباه شد. به خاطر اعتیادم ناچار بودم دست به هر کاری بزنم. من در این سالها بارها دستگیر شدم و به زندان افتادم. همسر و فرزندانم مجبور بودند خودشان خرج زندگی شان را تامین کنند.
وی در تشریح جزییات جنایت گفت: تنها سه روز بود از زندان مرخصی گرفته بودم تا خانواده‌ام را ببینم اما وقتی به خانه برگشتم با بد رفتاری های سوسن روبه‌رو شدم. او از اینکه مدام در زندان هستم از من گلایه کرد. همسرم می‌گفت قصد دارد از من جدا شود. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. وقتی دعوا میان ما بالا گرفت من با چاقو جانش افتادم و هفت ضربه به او زدم. سپس خانه را ترک کردم. در سه شبانه روزی که فراری بودم بی هدف در خیابان ها می گشتم تا این که دستگیر شدم.
وی ادامه داد: حالا و بعد از مرگ همسرم دیگر تحمل این زندگی را ندارم و از این وضعیت خسته شده ام.من به مرگم راضی هستم و از قضات دادگاه تقاضا دارم تا زودتر برایم حکم قصاص صادر کنند.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شورشد و با توجه به درخواست اولیای دم اصغر را به قصاص محکوم کرد.
http://www.aftabir.com

[ad_2]

Source link