ظاهرا استقلال راه گلزنی به پرسپولیس را به رقبا نشان داده است.

ندای گیلان-سایر رسانه ها:تیم پرسپولیس که تا پیش از بازی با استقلال تنها 5 گل در لیگ دریافت کرده بود و به سختی گل می‌خورد در حال حاضر از نظر دفاعی شرایط خوبی ندارد.

این تیم در یک بازی عجیب و غیرقابل باور 3 گل از استقلال دریافت کرد – یکی از بازیهایی که تیم منصوریان در آن سه گل به ثمر رساند. با احتساب دربی پرسپولیس 4 بازی انجام داده و در هیچ کدام از این 4 بازی کلین‌شیت نداشته است.

پرسپولیس در 4 بازی اخیر خود 7 گل دریافت کرده است، در حالی که پیشتر در 20 بازی لیگ تنها 5 خورده بودند. آنها یک گل از سپاهان، یک گل از الهلال و دو گل از الوحده دریافت کرده‌اند.

همچنین بردهای اخیر این تیم را نباید به پای بازیهای خوب سرخ‌ها گذاشت. در بازی با سپاهان شاید اشتباه داوری موجب پیروزی آنها در واپسین لحظات شد. همچنین، بازی با الوحده ساده‌ترین بازی گروهی پرسپولیس به شمار می‌رود. یک بازی خانگی در برابر ضعیف‌ترین تیم گروه. سرخ‌ها نباید به این برد غره شوند.

به نظر می‌رسد که برانکو باید فکری به حال دفاع تیمش کرده و آن را از نو ساماندهی کند.

استقلال در دربی خیلی راحت و با بازی مستقیم به پرسپولیس گل زد. ارسال توپ به کناره‌ها و پاس با سرِ رضایی و قربانی به پشت محوطه‌ی جریمه و در نهایت اضافه شدن و دخالت اسماعیلی. الوحده هم با این حربه دروازه‌ی پرسپولیس را گشود. آمدن کامیابی‌نیا هم این نقطه ضعف را پوشش نداد.

ظاهرا استقلال راه گلزنی به پرسپولیس را به رقبا نشان داده است.

منبع:ایلنا