مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بصیرت‌افزایی، روشنگری و آگاهی بخشی در حوزه سیاسی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت :ایجاد اندیشکده سیاسی،تولید نشریات سیاسی،تاسیس سایت تخصصی سیاسی و برگزاری همایش های ماهانه با دعوت از سخنرانان کشوری از برنامه‌های پیش‌روی معاونت سیاسی ناحیه مرکزی رشت است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سیدصادق آقازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج و بزرگداشت یاد و نام شهدا و امام شهدا، اظهار کرد: معاونت سیاسی سپاه ناحیه رشت در راستای بصیرت‌افزایی و ارتقای آگاهی بسیجیان بصیرت‌افزایی، روشنگری و آگاهی بخشی در حوزه سیاسی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج به عنوان بازوان محکم انقلاب در ایجاد تمدن نوین اسلامی با قدرت گام بر می‌دارد، گفت: معاونت سیاسی سپاه ناحیه رشت برنامه‌هایی از جمله طرح سلام مسجد در قالب نشست‌های سیاسی مسجد محور و طرح وصال با نام شهید کوچک‌زاده در راستای حل مشکلات مردم، معرفی به ادارات و سازمانها را برنامه ریزی کرده است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه طرح شهید سیرت نیا از دیگر برنامه های معاونت سیاسی رشت است که به مطالبه از مسئولین در محلات کم برخوردار می‌پردازد، افزود:ایجاد اندیشکده سیاسی،تولید نشریات سیاسی،تاسیس سایت تخصصی سیاسی و برگزاری همایش‌های ماهانه با دعوت از سخنرانان کشوری از برنامه‌های پیش‌روی معاونت سیاسی ناحیه مرکزی رشت است.

آقازاده از برگزاری کارگاه تخصصی طرح سفیران سیاسی با محوریت اعزام هادیان جهت سخنرانی در مساجد و پایگاه‌ها خبر داد و افزود:ساخت مستند سیاسی، نگارش کتاب به عنوان شناسنامه سیاسی اجتماعی شهرستان رشت در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.