حجت الاسلام شکسته دل گفت:مردم سیاهکل اجازه ندهید به اسم شما شعار علیه مقدسات ما بنویسند اگرچه بسیجیان ما بیدار هستند و دست کسانی که علیه نظام و مقدسات شعار می‌نویسند خواهند شکست.

به گزارش ندای گیلان،حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در تجمع مردم سیاهکل در محکومیت آشوب های اخیر کشور در مسجد جامع سیاهکل بابیان اینکه امروز جمعیت خوبی به مسجد جامع آمد، اظهار کرد: بااینکه در روز چهارشنبه در اعتراض به اغتشاشات درسیاهکل راهپیمایی شد؛ اما بازهم مردم برای محکومیت اقدامات آشوبگران در مسجد جامع حاضر شدند.

وی بابیان اینکه حق گرفتنی است، گفت: جوانان نیاز به هیجان دارند و دشمن بانفوذ در جوانان ما کاری کرده‌اند که برخی‌ها به بهانه اعتراض اموال عمومی و حتی مسجد و بقعه را آتش می‌زنند.

امام‌جمعه سیاهکل تصریح کرد: گلایه از گرانی، مفاسد و برخورد با مفسدان وجود دارد و حرف حق است، اما نباید با ایجاد اغتشاش و آشوب و عزادار کردن خانواده‌ها بیان شود.

شکسته‌دل بیان کرد: من در دو سخنرانی قبلی خود اعلام کردم و بازهم می‌گویم؛ می‌بایست جایی مهیا شود و مردم بیایند و مطالب خودشان را بیان کنند، البته قرار بر این بود که هر هفته یک مسئول با تمام اعضای خودش به مسجد بیاید و میزبانی کند و پرسش‌های مردم را نیز پاسخ بدهد، این طرح می‌تواند در کل کشور نیز الگو شود.

وی بابیان اینکه کار دشمن، دشمنی است، گفت: ما نباید از دشمن بخواهیم که دشمنی خود را رها کند، بلکه می‌بایست از داخلی‌های خودمان بخواهیم که گول دشمن را نخورده و نفوذی آن‌ها نشوند.

امام‌جمعه سیاهکل خاطرنشان کرد: این‌هایی که می‌گفتند نترسید نترسید ما همه باهم هستیم؛ بعد از داغدار کردن خانواده‌ها کجا رفتند؟ چرا جوانان را تنها گذاشتند؟ آیا این‌ها می‌توانند وزیر، وکیل و مسئول کشور ما باشند.

شکسته‌دل بابیان اینکه ترامپ در کشور خود و مجامع بین‌المللی جایگاهی ندارد، گفت: آمریکایی‌ها ترامپ را قبول ندارند، آن‌وقت وی می‌خواهد برای ما تصمیم‌گیری کند؟

وی ابراز کرد: مردم سیاهکل اجازه ندهید به اسم شما شعار علیه مقدسات ما بنویسند اگرچه بسیجیان ما بیدار هستند و دست کسانی که علیه نظام و مقدسات شعار می‌نویسند خواهند شکست.

امام‌جمعه سیاهکل خاطرنشان کرد: ما برای اینکه به مقصد برسیم نیاز به امام داریم و باید در این مسیر باهم باشیم زیرا خداوند فرموده است که دست خدا با جماعت است.

شکسته‌دل افزود: می‌بایست مانند نماز جماعت از امام جلوتر و یا عقب‌تر نرویم و همراه ایشان باشیم.

وی بابیان اینکه اجتماع ما بدین معنا است که ما پشتیبان ولایت هستیم، گفت: امروز باسلیقه‌های متفاوت در کنار همدیگر بودیم و علیه فتنه‌انگیزی‌ها، آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار دادیم.فارس