علی وارسته بهدانی از بستر سازی مناسب در شهرک صنعتی رودسر در طول یک‌ماهه اخیر خبر داد و گفت : از ورود سرمایه گذاران در شهرک صنعتی رودسر با ۷هکتار فضای کارگاهی و ۳ هکتار فضای سبز استقبال می کنیم .

به گزارش ندای گیلان،در هفتمین روز از دهه فجر چندین شرکت خدماتی ، در بخش مرکزی رودسر و رحیم آباد از شهرستان رودسر به بهره برداری رسید .
افتتاح سردخانه دومنظوره ۵۰۰۰ تنی ساحل سبز هوسم با سرمایه گذاری ۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی بتعداد ۱۵ نفر بصورت مستقیم و ۱۵نفر بصورت غیر مستقیم ، شرکت صنایع بسته بندی و درجه بندی میوه و سبزیجات با ظرفیت ۱۵ هزار تن و اشتغالزایی بتعداد ۵۰ نفر با سرمایه گذاری چهار میلیاردو پانصد میلیون تومان،شرکت تولیدی نایلون و نایلکس با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیون تومان و اشتغالزایی بتعداد ۸نفر ، شرکت ایمت گستر توسکل تولید و مونتاژ پوشاک ایمنی ، امدادی و مسافرتی با سرمایه گذاری یک میلیارد و دویست میلیون و با اشتغالزایی برای ۲۵ نفر ، شرکت تولیدی تابلو برق صنعتی و کنتوری با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۵ نفر ، شرکت تعاونی زرین دانه اشکور کارخانه فرآوری فندق و گیاهان دارویی با سرمایه گذاری ۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر امروز توسط فرماندار رودسر و نماینده مجلس رودسر و املش، جمعی از مسئولین و مردم منطقه به بهره برداری رسید .
علی وارسته بهدانی از بستر سازی مناسب در شهرک صنعتی رودسر در طول یک‌ماهه اخیر خبر داد و گفت : از ورود سرمایه گذاران در شهرک صنعتی رودسر با ۷هکتار فضای کارگاهی و ۳ هکتار فضای سبز استقبال می کنیم .
فرماندار رودسر با اشاره به اینکه شهرستان رودسر دارای ۴۲۱ روستا با جاذبه های گردشگری متفاوت است افزود : سرمایه گذاران می توانند از ظرفیت های موجود در روستاها استفاده کنند و فضای ایده آلی را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایند و قطعا به نتیجه خواهند رسید .
وی در ادامه از بسترسازی مناسب برای روند توسعه و اشتغال در شهرستان رودسر ابراز خرسندی کرد و گفت : تلاش می کنیم در حوزه تولید و اشتغال و فقرزدایی بعنوان اولویت های دولت محترم شهرستان را به جایگاه واقعی خود سوق دهیم و یقین دارم با هم افزایی و تعامل این امر دست یافتنی است .
فرماندار رودسر با اشاره به افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در شهرستان رودسر افزود : این نمایشگاه برای اولین بار در سطح گیلان ایجاد شده که اتفاق آن می تواند ظرفیت های انقلاب را برای نسل جوان تبیین و شفاف‌سازی نماید .
وارسته با تاکید بر اینکه برای ترسیم مسیر درست از آینده در ابتدا باید ظرفیت سنجی داشته باشیم و داشته های خود را مورد بررسی قرار دهیم عنوان کرد : بسترسازی و زمینه سازی در جهت رشد و شکوفایی مسیر آینده برای نسل جوان مستلزم بررسی دستاوردهای نظام با گذشت ۴۰سال از انقلاب است که با برپایی این نمایشگاه می توان به آن دست یافت و ادامه مسیر را بدرستی تبیین و ترسیم کرد.