فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئولان باید برای حل هر مشکلی به مردم مراجعه کنند، گفت: بزرگترین تشکیلات مردمی روی کره زمین بسیج است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در نهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان گیلان در سالن انتظام رشت با اشاره به در پیش بودن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی نشان داد می‌توان به گونه‌ای خدایی کار کرد که در نبود ما نیز اثر کارهای انسان باقی بماند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام خمینی نظام مستقر بر جهان را به هم ریخت و نظامی بر پایه عدالت و بر اساس شریعت اسلام بنا کرد، افزود: امام می‌دانست نظام حاکم دنیا برای مقابله با انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار می‌گیرند و کاری نبود که دشمنان علیه جمهوری اسلامی انجام ندهند.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان کرد: در این مدت تمام جهان شامل اتحادیه اروپا، سازمان ملل، حقوق بشر و … علیه ما فعالیت کردند و تمام نفوذی‌ها و شبکه‌های آنها وارد میدان شدند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی چنان در منطقه و داخل قدرتمند است که کسی توان مقابله با آن را ندارد، ادامه داد: تمام این سال‌ها در محاصره و تحریم هستیم و هر روز علیه ما توطئه می‌کنند اما راز این موفقیت و ایستادگی به گفته امام خمینی این است که خدا ملت ایران را برگزید و ایرانیان از ملت رسول الله نیز بالاتر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مردم دوران دفاع مقدس را از نظر مالی و پشتیبانی انسانی مدیریت کردند، بیان کرد: فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس بدون آموزش مقابل دنیا ایستادند و این قدرت در ملت نیز وجود دارد.

وی خطاب به مسئولان گفت: راه تمدن سازی اسلامی اعتماد به مردم است زیرا ساختارهای اداری کشور مشکلات را حل نمی‌کند و پاسخگوی نیازها در عرصه‌های مختلف نیست.

سردار عبدالله پور با انتقاد از عملکرد احزاب سیاسی تصریح کرد: این احزاب جز دو پاره کردن مردم کاری نمی‌کنند و صرفاً به دنبال کسب قدرت هستند و ساختارهای غلط کشور باید اصلاح شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: مسئولان باید برای حل هر مشکلی به مردم مراجعه کنند و بزرگترین تشکیلات مردمی روی کره زمین نیز بسیج است.

وی با اشاره به اینکه نظم جهانی به هم خورده و باید تلاش کنیم نیازهای خود را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی برطرف کنیم، گفت: مافیای بسیار پیچیده‌ای پشت نهاده‌های دامی است که اجازه ساماندهی این بخش را نمی‌دهد اما تمام تلاش خود را برای مقابله با آنها به کار می‌گیریم.