مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزرای اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج در تهران، گفت: ۳ تیم تخصصی دیجیتال از استان گیلان نیز در این رویداد مهم حضور دارند.

سجاد ستوده در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان با اشاره به برگزاری اولین رویداد تولید محتوا و گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج در تهران، اظهار کرد: ۳ تیم تخصصی دیجیتال از استان گیلان نیز در این رویداد مهم حضور دارند.

وی با بیان اینکه سه تیم سه نفره در قالب تیمهای تولید انیمیشن، اپلیکشن و بازی موبایلی از گیلان در این رویداد ملی حضور یافته اند گفت: اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج صبح امروز با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تهران آغاز به کار کرد.
مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به تیم های گیلانی حاضر در این رویداد گفت: افرادی که از استان گیلان در قالب این سه تیم تولیدی به این رویداد اعزام شده اند همگی در رشته های تخصصی شان از بهترین های سطح بسیج استان بوده و همگی دارای رزومه و تولیدات مشخص و قابل توجه در این زمینه هستند.
وی با اشاره به شیوه و شکل برگزاری این رویداد ملی گفت: ۱۰۰ تیم سه نفره از ۳۱ استان کشور به مدت ۴۸ ساعت در قالب یک رویداد استارتاپی به تولید ایده و محتوا با موضوعات و محورهای مشخص شده در سه قالب بازی، انیمیشن و اپلیکیشن می پردازند و در پایان از طرحها، ایده ها و تولیدات برتر تقدیر خواهد شد.
ستوده با اشاره به بخش های مختلف این رویداد و همایش بزرگ ملی گفت: این گردهمایی در بخش‌های مختلفی از جمله رویداد تولید محتوای دیجیتال، همایش مسئولین شبکه‌ی مردمی سایبری انقلاب و نمایشگاه دستاوردهای بسیج توسط سازمان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود.
مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای بسیج در فضای مجازی افزود: نمایشگاه دستاوردهای فضای مجازی بسیج در ۱۴ غرفه و در ۱۴ موضوع برپا شده که در این نمایشگاه آثار فاخر تولید شده از سوی بسیج در حوزه فضای مجازی به خصوص در عرصه تولیدات تخصصی و فناوری‌های نوین به نمایش درمی‌آید.
ستوده در پایان با اشاره به توانمندی های فعالان حوزه فضای مجازی بسیج در سطح استان گیلان گفت: افراد و تیمهای توانمند فراوانی در سطح استان به ویژه در جمع بسیجیان گیلانی شناسایی شده اند که در حوزه های مختلف تخصصی به ویژه در حوزه تولید محتوا توانایی تولید و ارائه محتوای فاخر در قالب های متنوعی همچون اپلیکیشن، موشن گرافیک، انیمیشن، بازی و … را دارند که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از برخی از این محصولات در گیلان رونمایی خواهد شد.