معاونت خدمات شهری شهرداری رشت گفت: برای خرید ۴۵۰ سطل زباله ۳ بار مناقصه برگزار نمودیم ولی با توجه به نوسانات قیمت دلار نتوانستیم در خرید سطل زباله ها به نتیجه برسیم.
به گزارش ندای گیلان،حجت جذب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در خصوص لایحه افزایش ردیف اعتباری مربوط به خرید سطل های زباله مکانیزه اظهار داشت: سطح شهر رشت از نظر وضعیت مخازن زباله باید بازنگری شود تا مردم در خیابان های شهر برای زباله های خود دچار مشکل نشوند.
علی مقصودی معاونت خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به تاثیر قیمت دلار در طولانی شدن فرآیند تهیه سطل های زباله تصریح نمود: برای خرید ۴۵۰ سطل زباله ۳ بار مناقصه برگزار نمودیم ولی با توجه به نوسانات قیمت دلار نتوانستیم در خرید سطل زباله ها به نتیجه برسیم به همین جهت درخواست افزایش ردیف اعتباری را به شورا ارائه نمودیم.
وی در خصوص در دسترس نبودن سرویس بهداشتی در بافت مرکزی شهر تاریخی بودن این بافت را یکی از عوامل مشکل به وجود آمده دانست و افزود: برای حل این مشکل طی توافقی که با مساجد شد از سرویس های بهداشتی مساجد در این بخش از شهر برای این امر استفاده شد. همچنین سرویس های بهداشتی در زیر کوچه واقع در خیابان شریعتی، سرویس بهداشتی بازار روز واقع در خیابان سعدی مورد استفاده همشهریان میباشد.
علی مقصودی نبود فضای کافی در بافت مرکزی برای احداث سرویس بهداشتی را از موانع رفع مشکل دانست و از تصمیم این حوزه برای استفاده از پارکینگ ها برای رفع مشکل در آینده خبر داد.