برگزاری پنج کارگاه آموزشی رایگان در زمینه تولید و تجارت برای واحدهای صنعتی و معدنی استان از دیگر برنامه های ویژه روز صنعت و معدن در گیلان می باشد

به گزارش ندای گیلان،علی منتظری روز شنبه در گفت وگویی اظهار کرد:با توجه به نامگذاری امسال که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده و اهمیت تمرکز تلاش ها و برنامه ریزی ها بر تحقق و اجرایی شدن اصول مربوط به حوزه صنعت و معدن، در سال جاری انتخاب برگزیدگان این بخش براساس شاخص های مربوط به اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: برگزاری پنج کارگاه آموزشی رایگان در زمینه تولید و تجارت برای واحدهای صنعتی و معدنی استان از دیگر برنامه های ویژه روز صنعت و معدن در گیلان می باشد که توسط اساتید مجرب در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: در همین چهارچوب برگزاری تورهای خبری بازدید از واحدهای تولیدی و طرح های صنعتی منتخب در استان طبق روال معمول هر ساله آغاز شده و تا پایان سال با هدف شناساندن هر چه بیشتر توانمندی های صنعتی و تولیدی استان، به صورت دوره ای تداوم خواهد یافت.
منتظری همچنین گفت: فعال سازی ظرفیت ها و مسائل مربوط به حوزه تولید و تجارت و آغاز دور جدید فعالیت خانه صنعت و معدن استان نیز از جمله اقداماتی است که به مناسبت روز صنعت و در نشست هم اندیشی واحدهای تولیدی شاخص استان صورت خواهد گرفت.