رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ازبرگزاری همایش تحت عنوان چلچراغ انقلاب باموضوع تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی و با حضور آیت الله رمضانی گیلانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار داشت: بمناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام فاطمیه همایش چلچراغ انقلاب باموضوع تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی و با حضور آیت الله  رمضانی  گیلانی نماینده مردم  گیلان در مجلس خبرگان رهبری روز یکشنبه بیست و یکم  بهمن ماه ٩٧ در مسجد جامع فومن برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مراسم  راس  ساعت ١٢  همراه با اقامه  نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد  جامع فومن برگزار خواهد شد و سخنرانی  توسط نماینده مردم  گیلان در مجلس خبرگان آیت الله رمضانی ،  اجرای تواشیح و اجرای اشعار انقلابی در این همایش پیش بینی شده است.

رییس اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی  فومن ؛ بر لزوم  تبیین  دستاورد های  انقلاب  اسلامی اشاره  نمود و  اظهار امیدواری کرد اجرای این برنامه ها بتواند در شناساندن اهداف انقلاب به نسل جدید موثر باشد.

نیک انجام  در ادامه  افزود: هرچه از زمان پیروزی انقلاب می گذرد اهمیت بررسی موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و لزوم بیان دستاوردها و پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف بیشتر می‌شود.

وی  در پایان خاطر نشان  کرد: همایش چلچراغ  انقلاب از  سوی  اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن  با  همکاری  اداره  کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، دفتر امام جمعه فومن، کانون فرهنگی و هنری ثلقین مسجد جامع، سپاه ناحیه فومن، ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر و با حضور مردم فهیم و شهیدپرور این شهرستان برگزار  خواهد شد.