معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان از برگزاری نمایشگاه ارائه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در گیلان در آستانه ماه بهمن خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سیدمحمد احمدی در جلسه کارگروه اقتصادی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان به برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای بزرگداشت این ایام اشاره کرد و افزود: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی پس از گذشت 4 دهه از پیروزی شکوهمند آن از 29 لغایت 7 بهمن در محل نمایشگاه‌های دائمی گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری نمایشگاه از ظرفیت و مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و نظامی استفاده می‌شود اظهار داشت: نگاه دشمنان به دستاوردهای نظام در طول 40 سال کاملاً غیرمنصفانه است و ما موظف به بازگویی تحولات صورت گرفته و خدمات ارائه‌شده نسبت به ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاورهای انقلاب باید به صورت نوآورانه همراه با جذابیت‌های فرهنگی و هنری برگزار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با اشاره به اینکه کارگزاران نظام و دولت باید از دستاوردهای انقلاب به نحو شایسته حراست و حفاظت کنند گفت: تمامی موفقیت‌های به دست‌آمده در شرایطی صورت گرفته که این نظام از سال 57 تاکنون به طرق مختلف با تحریم مواجه بوده است.

وی نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مقاومت در برابر دشمن به ویژه در موضوع اقتصادی نشأت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است که انقلاب ما را در برابر آسیب‌ها بیمه کرد.

سید محمد احمدی نقش محوری و تعیین کننده مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام در 4 دهه را انکار ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین رویکرد و وظیفه‌ای که نسل اول تا چهارم نظام جمهوری اسلامی برعهده دارند این است که انقلاب را با همه فراز و نشیب‌ها با ظرافت و حساسیت به نسل‌های آینده منتقل کنند.