معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری نشست کتابخوان با موضوع انقلاب اسلامی گفت: نشست کتابخوان فرماندهان سپاه قدس گیلان در رشت برگزار می شود.

به گزارش ندای گیلان،کامیار مهدی اظهار داشت: نخستین نشست کتابخوان در سطح فرماندهان سپاه قدس گیلان با موضوع انقلاب اسلامی ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 18 بهمن ماه امسال در سالن صالحین سپاه قدس گیلان برگزار می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان درباره چهره های حاضر در این نشست تصریح کرد: نخستین نشست کتابخوان در سطح فرماندهان سپاه قدس استان با حضور سردار عبدالله پور و 4 نفر از فرماندهان سپاه شهرستان های استان و یک نفر به نمایندگی از اقشار بسیج برگزار می شود.
مهدی پور افزود: مصطفی پور فرمانده ناحیه مرکزی رشت، یحیی پور فرمانده سپاه ناحیه خمام، اصحابی فرمانده سپاه ناحیه انزلی، قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر و حجت الاسلام والمسلمین بابایی مسئول بسیج طلاب سپاه قدس گیلان با حضور در این برنامه به معرفی کتاب های مورد نظر خود می پردازند.
ویگفت: این برنامه از سلسله نشست های مشترکی است که اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به همراه سپاه قدس گیلان چند وقتی است با هدف ترویج کتاب و ارتقاء سطح فرهنگ کتابخوانی در جامعه به اجرای آن مبادرت ورزیده و این بار نیز با معرفی آثار فاخر در حوزه انقلاب اسلامی برگزار می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان عنوان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند ملتی که کتاب نخواند مجبور است تاریخ را دوباره تجربه کند بنابراین با توجه به دغدغه های همیشگی ایشان در این مورد، برگزاری چنین نشست هایی با موضوع کتاب در اولویت های سپاه قدس گیلان قرار گرفت./تسنیم