سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت با اشاره به فرا رسیدن زمان برگزاری جشن سالیانه نیکوکاری از آمادگی دست‌ اندر‌کاران و دستگاه‌های متولی برای برگزاری مردم محور و باشکوه این جشن در سطح شهرستان رشت و پیش بینی تمهیدات لازم در این باره خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،عبدالله عموزاد در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری شهرستان رشت، با بیان این مطلب که مشارکت دادن محرومان و نیازمندان در شادی جشن سال نو‌ از جمله کارهای پسندیده است، گفت: در جهت برگزاری هر چه با شکوه تر جشن نیکوکاری پیش رو و با هدف پوشش گسترده تر نیازمندان شهرستان رشت، از ظرفیت گروه‌های جهادی و دهیاری ها استفاده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با مشارکت بخشداری‌ها، پایگاه های جمع آوری کمک های‌ مردمی بصورت همزمان در سطح شهرستان بر پا و آماده دریافت هدایا مردم خواهند بود.

عموزاد با اشاره به استفاده از ظرفیت‌ دهیاری ها در زمینه شناسائی خیرین و نیازمندان در سطح روستاها، گفت: مشارکت بخشداری ها و دهیاری ها در این جشن، زمینه ساز نقش آفرینی فراگیر و پرشور طیف وسیعی از مردم در این امر خدا پسندانه خواهد بود.

وی افزود: همه باید با همکاری یکدیگر در مسیر ترویج فرهنگ انفاق و احسان در سطح شهرستان گام برداشته و مشارکت قابل توجه ای در جشن نیکوکاری امسال داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت در پایان خواستار نظارت کامل دستگاه های متولی بر روند فعالیت و احراز صلاحیت افرادی که مبادرت به جمع آوری هدایای مردمی می نمایند، شد.