فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به شناسایی هویت شهید گمنام دفن شده در ماسوله، گفت: روز یکشنبه مراسم استقبال از خانواده این شهید برگزار می شود.

به گزارش ندای گیلان ازفومن، سرهنگ محسن جعفری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: هفته بسیج متعلق به همه مردم بود و مختص یک قشر خاص و نهاد نیست.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان از آن کشور دور می‌شود، اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شهیدان گمنام است.

وی با اشاره به اینکه انکار بسیج، انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است، افزود: امروز بسیج نقطه عطف همه پیشرفت‌ها و اتفاقات خوب کشور محسوب شده و به عنوان یک غده‌ای در گلوی نظام سلطه و استکبار جهانی قرار گرفته است.

سرهنگ جعفری به فعالیت بیش از ۲۲ قشر بسیج اشاره و اظهار کرد: این گستردگی بسیار سبب می‌شود همه دستگاه‌ها و مردم بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان تصور می‌کنند که بسیج فقط متعلق به یک قشر و حزب خاصی است، اضافه کرد: بسیج متعلق به همه مردم آزادی خواه، استقلال طلب و عدالت جو بوده و از این ظرفیت در همه دنیا می‌توانند استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی صادر کننده تفکر بسیجی است، افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به مأموریت‌ها و نقش بسیج برای آرمان نهایی که تمدن نوین اسلامی است بسیار تاکید کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در شهرستان فومن پیش بینی و اجرایی می‌شود، گفت: استقبال از خانواده شهید گمنام تازه شناسایی شده در ماسوله یکی از ویژه برنامه‌های شاخص این هفته است.

سرهنگ جعفری اجرای پویش نذر خون، توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی، لوازم تحریر، و پوشاک بین اقشار محروم بخش دیگری از این برنامه‌ها است، تصریح کرد: افزود: افتتاح تولیدت محصولات خانگی و صنایع دستی، دیدار با خانواده شهید، شروع کلاس‌های قرآن استاد فلاح پور، پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه‌ها است.