رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت از برگزاری عصر شعر با عنوان«رسول مهربانی» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان؛سید محمود رزمگیر در گفتگویی با اشاره به در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: همانند سال های گذشته برنامه هایی با محوریت هفته وحدت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری عصر شعر با عنوان «رسول مهربانی» از شاخص ترین برنامه های این هفته است، گفت: این برنامه عصر روز سه شنبه ۲۳ آذر ماه با حضور شاعران برجسته شهرستانی و استانی برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا تجلیل از هنرمندان، دیدار با امام جمعه شهرستان و دیدار با خانواده های شهدا را از جمله برنامه های اجرایی این هفته اعلام کرد.

وی همچنین به برپایی جشن روز میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سطح شهر و روستا برنامه های متنوعی با موضوع همدلی و وحدت برنامه ریزی کرده اند.

رزمگیر برپایی نمایشگاه پوستر با عنوان «وحدت در مبارزه با استکبار» را یکی دیگر از برنامه های هفته وحدت شهرستان صومعه سرا اعلام و تصریح کرد: در این نمایشگاه ۴۰ پوستر به مدت ۱۰ روز برای علاقه مندان به نمایشگاه گذاشته شده است.

به گفته وی علاقه مندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه صبح ها ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به تالار عباسیه کهن مجتمع فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا مراجعه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه دعوت به وحدت و یگانگی و پرهیز از تفرقه و اختلاف از تأکیدات قرآن کریم و سیره نبی گرامی اسلام (ص) و اولیای الهی بوده است، افزود: امروز با توجه به شرایط منطقه به ویژه در کشورهای اسلامی دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و گسستگی صفوف بهم پیوسته مسلمانان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآورشد: یکی از مهم ترین وظایف ما به عنوان مسلمان گسترش وحدت و اتحاد در میان امت اسلامی و خنثی کردن توطئه دشمنان است.مهر