جانشین سپاه قدس ‌گیلان گفت: راهپیمایی حجاب و عفاف با حضور خواهران گیلانی و سایر اقشار مختلف مردم، ۲۱ تیرماه در سراسر استان ‌برگزار می‌شود.

به گزارش ندای گیلان،سردار ‌مهدی کاظمی‌پور عصر امروز در جلسه کارگروه حجاب و عفاف در سپاه قدس استان گیلان اظهار داشت: بزرگداشت هفته حجاب و عفاف، 17 تا 23 تیرماه در سراسر استان گیلان برپا می‌شود.

جانشین سپاه قدس استان گیلان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد مشهد و سایر شهدای حوزه عفاف و حجاب و سالروز حمله ددمنشانه عوامل رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب، این هفته با عنوان هفته عفاف و حجاب در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شد.

سردار کاظمی‌پور با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره برای هجمه وارد کردن به ارزش‌های اسلامی که یکی از مهم‌ترین نمادها و جلوه‌های آن حجاب و عفاف اسلامی است دارای برنامه و هدف هستنداعلام داشت: دشمنان ما به شدت در تلاش جهت اضمحلال بنیاد خانواده ایرانی و اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف ضامن حفظ بنیان خانواده‌هاست خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن، برنامه‌های مربوط به ترویج حجاب و عفاف در ادارات و نهادها، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و اماکن عمومی استان برگزار می‌شود.

جانشین سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه راهپیمایی حجاب و عفاف با حضور خواهران گیلانی و سایر اقشار مختلف مردم، 21 تیرماه در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود اظهار داشت: عنوان این اجتماع و راهپیمایی، صیانت از حریم خانواده است.

 

 

تسنیم