دوره های آموزشی آنلاین تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از امروز آغاز‌ شد.

به گزارش ندای گیلان،اسفندیار ضیایی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: ۱۶ کارگاه آموزشی آنلاین تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از امروز آغاز‌ شد و این کارگاه‌ها با بهره‌گیری از کاربرد‌های هدف‌مند شبکه‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند انتقال آموزه‌ها، استفاده بهینه از قابلیت انعطاف‌پذیری این آموزش‌ها و در سایه حضور مدرسان خبره برگزار‌می‌شود.

وی افزود: پرورش صدا و کلام درقصه‌گویی برای نوجوانان، نقاشی و فن‌بیان و سخنوری از جمله‌کارگار‌هایی است که امروز و به ترتیب با حضور شهربانو مشکبید حقیقی، هلاله حسن‌زاده و سجادقاضی برپا‌ شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان  گفت: بازیگری، سرود و عکاسی نیز از دیگر‌کارگا‌های آنلاین است که فردا  ۳۰ تیر   با هدایت منیژه واحد و سیده‌مریم حسینی، پذیرای مخاطبان خواهد‌بود.

ضیایی افزود: برهمین‌اساس صغری‌قامتی‌مقدم، تکتم‌عربان و هنگامه‌ناصحی، هدایت کارگاه‌های «رازدنیای ناشناخته‌نجوم»، «چگونه قصه‌بگوییم» و «کاردستی» را از روز سه‌شنبه، ۳۱ تیر ماه عهده‌دارخواهند‌بود و «ارکان قصه‌گویی»، جلسه دوم هفتگی کارگاه «نقاشی»، «آموزش اوریگامی» و «داستان‌نویسی» نیز از جمله کارگاه‌های آنلاین تابستانه است که از روز چهارشنبه، اول مرداد ماه و با حضور الهام‌کمال‌پور، هلاله‌حسن‌زاده، مریم پُرمهر و آناهیتا آروان برگزار‌می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: روز پنج‌شنبه، دوم مرداد ماه نیز  نخستین جلسه‌ کارگاه «حال‌خوش زندگی» با هدایت سیده‌هاجر اکبری برپامی‌شود و از شنبه هفته آینده نیز شاهد برگزاری کارگاه «عکاسی» و «نقاشی» با هدایت سیده مریم حسینی خواهیم‌بود.

ضیایی افزود: کارگاه «شهروند الکترونیک» هم از جمله کارگاه‌های تابستانه‌ای است که یکشنبه ۵ مردادماه و با حضور زهرا خادم نخستین تجربه برگزاری خود را تجربه‌می‌کند.

وی تصریح کرد:  ثبت‌نام کارگاه‌های آنلاین تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از ۵ تیرماه با هدف سپری کردن اوقات فراغت مطلوب کودکان و نوجوانان در استان آغاز شد  و با استقبال گسترده مخاطبان همراه‌بود.