کانون خبرنگاران شهرستان فومن با همکاری فرمانداری فومن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و شهرستان فومن و با حمایت های موسسه علوم و فنون زبان کیش فومن و شهرداری فومن دوره تخصصی آموزش خبرنگاری را در این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش ندای گیلان از فومن،در این دوره که در چند زمینه متفاوت برگزار شد، بیش از ۵۰ خبرنگار و مسئولان روابط عمومی های ادارات فومن شرکت کردند.

خبرنگاران فومنی خبرنویسی، گزارش نویسی و اصول حرفه ای خبرنگاری را به شکل تخصصی فرا گرفته و در کارگاه عملی این دوره به تمرین پرداختند.

هادی طوماری و فرشته شیداصفت از استاتید برجسته این دوره بودند که کلاس های آموزشی مختلف خبری را برای علاقه مندان برگزار کردند.

کانون خبرنگاران که یک نهاد مدنی و غیردولتی است، توانسته با حمایت های علاقه مندان به عرصه خبر و پشتوانه مجمع عمومی خود خدمات شایان رفاهی و آموزشی را به اعضا محترمش ارائه کند و در آینده نیز برنامه های بهتری پیش روی خبرنگاران فومنی قرار خواهد داشت.

حمید رضایی سرپرست فرمانداری نیز که تاکید زیادی بر هم افزایی رسانه ای و افزایش سطح علمی رسانه های منطقه دارد، یکی از حامیان اصلی این دوره آموزشی بود و در اکثر مواقع نیز حامی اهداف علمی، آموزشی و رفاهی کانون خبرنگاران بوده است.

همچنین کانون خبرنگاران فومن همواره سپاسگزار و قدردان زحمات حامیان غیر دولتی خود، مانند شهرداری فومن و موسسه آموزشی و نوشت افزار کیش فومن است که با حمایت هایشان بانی علم و فرهنگ در شهر عالمان می شوند.