جلسه هم اندیشی کمیته کراسفیت هیات ورزشهای همگانی استان گیلان باحضور آرمان حداد دبیر این هیات و مسعود محرابی ، مسئول کمیته کراسفیت استان وجمعی از ورزشکاران و علاقمندان این رشته از شهرستانهای مختلف استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی استان گیلان به ندای گیلان،مسعود محرابی ، مسئول کمیته کراسفیت هیات ورزشهای همگانی استان گیلان در این نشست مطرح کرد:مسیر کراسفیت کشور کاملا رو به جلو بوده و توانسته است مخاطبان خاص خود را پیدا کند و هر روز نیز با پیشرفت بیشتری دراین رشته ورزشی روبرو هستیم.

وی گفت: کمیته کراسفیت هیات ورزشهای همگانی گیلان دراین مسیر پر قدرت و بابرنامه ریزی منجسم گام برمی دارد .

محرابی در خصوص برنامه های این کمیته اظهار داشت:تصمیم داریم با بکار گیری کادری مجرب از بین تمامی کسانی که می‌توانند کمک کنند حداقل یک تیم حرفه ای و یک تیم آماتور دردو بخش آقایان و بانوان در قالب هیات ورزشهای همگانی داشته باشیم تا زیر نظر کادر تخصصی کمیته به تمرینات خود ادامه دهند.

وی افزود البته این به آن معنا نیست که باقی کسانی که در سالن های دیگر استان فعالیت می‌کنند امکان حضور در تیم را ندارند ما قبل از هر مسابقه کشوری مسابقه انتخابی برگزار می‌کنیم و نفرات برتر به مسابقات اعزام خواهند شد.

مسئول کمیته کراسفیت هیات ورزشهای همگانی استان گیلان بابیان اینکه بالا بردن آمار کراسفیتر هم از برنامه های اصلی این کمیته خواهد بود افزود: تلاش میکنیم با بکار گیری حداکثری شهرستانها و بخش های استان به این مهم که بالا رفتن تعداد کراسفیتر ها است دست پیدا کنیم.

وی گفت : با بالا رفتن کمیت به بهبود کیفیت هم میتوان کمک کرد.پس یکی از مسائل مهم راه اندازی کمیته های شهرستانها و بخش های استان گیلان است.

محرابی خاطر نشان کرد:امیدوارم بتوانیم نفرات مجربی را در کل استان بکار گیریم و همدل شدن کل نفرات میتواند یکی از مهمترین دلایل برای رسیدن به هدف باشد که قطعا این همدلی هرچه بیشتر بین عزیزان برای رسیدن به موفقیت های بهتر مسمر ثمر است.

وی افزود :در حال حاضر وضعیت کراسفیت گیلان شرایط بدی ندارد و کادر قبلی زحمات زیادی کشیدند ولی ایمان دارم با کمک و تلاش بیشتر همدیگر میتوانیم خیلی بهتر از قبل کار کنیم چون این پتانسیل در سطح استان
کاملا مشهود است.

محرابی با اشاره به اینکه: تلاش میکنیم تعداد برگزاری مسابقات بصورت حرفه ای و آماتور در سطح استان را بیشتر کنیم افزود:با وجود شرایط آب و هوایی و جعرافیایی خیلی خوب استان قطعا شرایط خوبی در این زمینه خواهیم داشت.

مسعود محرابی تاکید کرد:از مسائل مهم پاراکراسفیت این است که برای بخشهای مهم با توجه به حساسیت موضوع باید برنامه ریزی خاصی انجام شود تا کارها خیلی اصولی پیش بروند تا جایی که ورزشکاران تخصصی برای این رشته هم داشته باشیم.

وی گفت :بالا رفتن تعداد مربی هاو داور برای کراسفیت گیلان حائز اهمیت است و تلاش میکنیم با رایزنی با کمیته کراسفیت کشور در صورت امکان دوره های مربیگری و یا داوری برگزار کنیم.قطعا مدرسان کمیته کشور ی میتوانند کمک شایانی دراین خصوص داشته باشند.

وی درخاتمه افزود:برنامه های بزرگی هم مد نظر این کمیته است که با جلو رفتن کارها در آینده خیلی زود رسانه ای خواهد شد.
در پایان نگاه من به آینده کراسفیت در گیلان بسیار روشن است با توجه به وجود افراد دلسوز و با دانش در این استان و بکار گیری این عزیزان وبا حمایت هیات ورزشهای همگانی استان میتوانیم شاهد درخشش کراسفیت گیلان در سطح کشور باشیم.