نایب رییس شورای شهر رشت در دیدار با نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه مدیریت شهری در خصوص اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر بامشکلات متعددی موانع حاکمیتی دست پنجه نرم میکنید خواستار انسجام همه دستگاه های اجرایی استان برای رفع این مشکلات با محوریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مجید عزیزی در دیدار دکتر احمدی نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورا شهر رشت با اشاره به اینکه شورای ششم رشت؛ انباشتی از مشکلات و معضلات شهری به جا مانده از عملکرد مدیران ده های گذشته را تحویل گرفته است، اظهار داشت: مشکلاتی از جمله عدالت در ارائه خدمات در محلات، پسماند ، ترافیک ، ساخت و سازهای بی رویه و بدون ضابطه ، و چالش های زیست محیطی از جمله معضل سراوان و مباحث اجتماعی متعدد نیازمند تعامل بین نمایندگان پارلمان ملی و محلی هستیم و در این دوره الحمدالله تعاملات بسیار خوبی نیز ایجاد شده که قطعا خروجی آن باید منجر به کم شدن این مشکلات و زمینه را برای رشد و توسعه شهری فراهم آورد.

وی افزود: از نمایندگان مجلس انتظار هست که در خصوص جذب اعتبارات ملی و حمایت جدی در خصوص تصمیمات شورای ششم جهت رفع مشکلات عمده شهری بخصوص ساماندهی و تغیین تکلیف دو رودخانه زرجوب و گوهررود و تلاب عینک نیازمند تعامل و همدلی مدیران ارشد اجرایی استان و مدیریت شهری هستیم.
 
 نایب رییس شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه مدیریت شهری در خصوص اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر بامشکلات متعددی موانع حاکمیتی دست پنجه نرم میکنید خواستار انسجام همه دستگاه های اجرایی استان برای رفع این مشکلات با محوریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.
  وی خواستار برگزاری جلسات فصلی یا ماهانه بین نمایندگان پارلمان محلی و ملی جهت پیگیری موانع حاکمیتی شد و خاطرنشان کرد ؛ همه ما باید تلاش کنیم تا عملکردی قابل قبول در دوره مسئولیتی خود بجا بگذاریم و شرمنده شهروندان فهیم و عزیز و شهدای والامقام که ناظر بر عملکرد ما هستند ، انشاءالله نباشیم.
عزیزی با اشاره به انتخاب شهردار جدید رشت، گفت ؛ در خصوص انتخاب شهردار ، همکاران محترم شورا بر اساس یک سری شاخصه ها و معیارهای مدیریتی و پس از بررسی رزومه کاندیداهایی که اعلان آمادگی کرده بودند ، اکثریت اعضای به این گزینه رسیدند که از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم مدافع تصمیمات قانونی شورای شهر باشند.
 نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه امیدواریم با اقدامات انجام شده ، بتوانیم پاسخگوی رای اعتماد شهروندان باشیم و در پایان دوره مسئولیتی خود شرمنده خداوند متعال و شهدا نباشیم.