به گزارش ندای گیلان، مدیرعامل هلا احمر گیلان، از برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت ما» خبر داد و گفت: جشنواره مذکور همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز شده و تا دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد. سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به آغاز جشنواره «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت سالگرد شهادت سردار […]

به گزارش ندای گیلان، مدیرعامل هلا احمر گیلان، از برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت ما» خبر داد و گفت: جشنواره مذکور همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز شده و تا دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد.

سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به آغاز جشنواره «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: این طرح دارای دو رویداد است که بخشی از آن، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با هدف بررسی سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی متناسب با شعارها و اهداف جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به رویکرد این جشنواره، افزود: در جشنواره «رفیق خوشبخت ما» افراد دعوت به ثبت خاطرات، دست‌نوشته‌ها و مسائل مرتبط با سبک زندگی حاج قاسم در قالب فیلمنامه، نریشن، موشن‌گرافی و انواع مطالب دیگر می‌شوند و می‌توانند مطالب خود را در سایت سازمان جوانان هلال احمر ثبت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به زمان برگزاری جشنواره مذکور، گفت: این جشنواره از ۱۳ دی ماه، همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم آغاز شده و تا دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد لذا مخاطبان می‌توانند آثار خود را به حوزه معاونت جوانان این جمعیت ارسال کنند؛ همچنین در ایام دهه فجر نیز برگزیدگان اعلام و تقدیر می‌شوند.

غلامی، از برگزاری رویداد «چلچراغ» خبر داد و اظهار کرد: این رویداد فرهنگی معنوی نیز همزمان با سالگرد شهادت ایشان آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه د رویداد «چلچراغ» داوطلبان نیت می‌کنند تا در ایام مذکور اقدامات و امور خیر را به انجام رسانند و ثواب آن را به روح شهید سلیمانی هدیه کنند، گفت: مصادیق و نمونه‌های این امور خیر در سایت سازمان جوانان اعلام شده و اغلب این امور با محوریت کمک به بیماران کرونایی، کمک به شهروندان در راستای مقابله با کرونا، ایمن‌سازی شهر در برابر شیوع این ویروس، کمک به نیازمندان و… است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان آشنایی و انس جوانان با شخصیت حاج قاسم سلیمانی را از جمله اهداف این طرح دانست و افزود: در این طرح تلاش شده تا کمک به اعضای جامعه از بعد ریالی و مالی خارج شود و به صورت عملی به منفعت‌رسانی در سطح شهر اقدام کنیم.

منبع