برگزاری بیش از 30 مسابقه ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان رودبار

به گزارش ندای گیلان از رودبار، جلسه هم اندیشی وهماهنگی گرامیداشت سی هشتمین بهارآزادی با حضور روسای هیاتهای ورزشی شهرستان درمحل اداره ورزش وجوانان رودبار برگزارشد .
فاضل بازیار در خصوص پیش بینی برنامه های دهه مبارک فجرگفت: دهه مبارک فجر امسال هم با توجه به اهمیت و ترویج ورزش در بین نوجوانان و جوانان و تشویق خانواده ها به امر ورزش برنامه ها و مسابقات متنوعی در سطوح مختلف در جای جای شهرستان رودبار و در سطح باشگاه ها تدارک دیده شده که این برنامه ها تا کنون کم سابقه بوده است.
بازیار در خصوص این برنامه ها و مسابقات بیان داشت: از جمله این برنامه ها دیدار هیات های ورزشی با فرماندار و امام جمعه محترم شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی شامل: مسابقه تکواندو پسران، فوتبال دستی، بیلیارد، ژیمناستیک، شطرنج، ایروبیک دختران، آمادگی جسمانی بانوان، کاراته، کشتی پسران، فوتسال دانش آموزان دختر، پیاده روی خانوادگی، دارت، طناب کشی بانوان، پرس سینه آقایان، تنیس روی میز و کیک بوکسینگ دختران. فاضل بازیار در خاتمه بیان داشت: علاوه بر برگزاری این مسابقات برنامه های مانند: کلاس آموزش تغذیه سالم ویژه ورزشکاران ، کلاس آموزشی تاثیر ورزش بر پیشگیری از اعتیاد در رودبار برگزار خواهد شد. بازیار تاکید کرد: تقدیر از ورزشکار برتر شهرستان ، حضور جامعه ورزشی شهرستان در نماز جمعه و نصب بنر و بروشور در سطح میادین شهرستان از دیگر برنامه های ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار در دهه مبارک فجر است.