مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنگرود از گشایش نمایشگاه عکس «شهدای گمنام» در لنگرود به مناسبت بزرگداشت روز ملی شهدا خبر داد.

سید محمد صادق عابدینی گیلانی  در بازدید میدانی اعضای ستاد سردار شهید حسین املاکی از نمایشگاه عکس شهدای گمنام در لنگرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون خون‌ مطهر شهدا دانست.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید در ۲۲ اسفند ماه و گرامیداشت شهدا گفت: نمایشگاه عکس «شهدای گمنام» همزمان با این روز در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برپا خواهد شد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنگرود افزود: در این نمایشگاه، عکس‌های هنری از صحنه‌های زیبای مراسم با شکوه استقبال و تشییع ۴ تن از شهدای گمنام لنگرود که توسط ۲ هنرمند عکاس لنگرودی به تصویر در آمده، به منظور نشان دادن ارزش‌های دفاع مقدس همزمان با گرامیداشت روز ملی شهدا( ۲۲ اسفند۹۶) به نمایش گذاشته خواهد شد..

وی تصریح کرد: از آنجا که رزمندگان اسلام با نثار خون خود و حتی بدون نام و نشان به قله رفیع شهادت رسیدند، برگزاری این نمایشگاه می‌تواند ادای دینی به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد.

عابدینی افزود: امیدواریم حرکت‌های ارزشی، موجب تعالی هنر شهرستان شود و همشهریان بزرگوار نیز از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند همه روزه از ۲۲ تا ۲۵ اسفند، صبح‌ و عصر از ساعت ۸ الی ۱۸ از آثار به نمایش درآمده در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در پارک فجر لنگرود بازدید کنند.

گفتنی است این نمایشگاه به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنگرود با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه ناحیه، شهرداری و شورای اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود بر پا خواهد شد.