به مناسبت فرا رسيدن ماه مهر در خانه ميرزا كوچك خان جنگلي در محله استادسراي رشت نمايشگاه اسناد چاپي شهر رشت و گيلان مربوط به دوره‌هاي قاجاريه و پهلوي اول برپا می شود.

به گزارش نداي گيلان: به مناسبت فرا رسيدن ماه مهر در خانه ميرزا كوچك خان جنگلي در محله استادسراي رشت نمايشگاه اسناد چاپي شهر رشت و گيلان مربوط به دوره‌هاي قاجاريه و پهلوي اول برپا می شود.

به مناسبت فرا رسيدن ماه مهر در خانه‌ ميرزا كوچك خان جنگلي در محله استادسراي رشت نمايشگاه اسناد چاپي شهر رشت و گيلان مربوط به دوره ‌هاي قاجاريه و پهلوي اول بر پا می شود.

این نمايشگاه كه به همت مجموعه‌دار بزرگ گيلان مهران اشراقي برگزار مي ‌شود از اول مهرماه پذيراي علاقه‌ مندان به تاريخ فرهنگ و تمدن گيلان است، هماهنگي هاي لازم براي بازديد دانش ‌آموزان از اين نمايشگاه با اداره كل آموزش و پرورش استان و مراكز آموزش عالي براي بازديد دانشجويان به عمل آمده است.

مهران اشراقي هر ماه نمايشگاه هاي مختلف اسناد، ادوات، ابزارآلات، تمبرها، پاكت هاي نامه و آثار و مكتوبات تاريخي گيلان را در خانه‌ ميرزاكوچك خان جنگلي در رشت برپا مي‌ كند و اين نمايشگاه ها همواره مورد استقبال مردم نيز قرار مي‌گيرند.

طبقه‌ اول خانه ميرزاكوچك جنگلي هم به نمايشگاه دائمي اسناد و مدارك نهضت جنگل اختصاص دارد كه علاقه‌ مندان تاريخ و پيشينه اين خطه مي ‌توانند همواره از آن بازديد كنند.