فرماندار صومعه سرا گفت:شناساندن تولیدات ومحصولات صومعه سرا به استانها وکشورهای دیگر در اولویت کار ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان است

به گزارش ندای گیلان از صومعه سرا، حسین اسمعیل پور صبح امروز در جلسه هم اندیشی اقتصاد مقاومتی که با حضور فعالان اقتصادی این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه هدف از این نشست شناسایی مشکلات تولید و رفع موانع پیش روی آنهاست گفت: شناساندن تولیدات ومحصولات صومعه سرا به استانها وکشورهای دیگر در اولویت کار ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان است.

وی آمادگی خود را جهت مطرح کردن و برند سازی محصولات وتولیدات داخلی وشهرستانی اعلام، و تصریح کرد :در مرحله اول باید تمامی صنایع کوچک وبزرگ مشخصات و نوع محصول خود را به ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ارائه نمایند.

فرماندار صومعه سرا خاطر نشان کرد: برآورد نیاز جامعه در سرمایه گذاریهای صنعتی نقش بسزایی دارد ودر زنده ماندن آن صنعت تاثیر گذار خواهد بود ، چرا که نیاز جامعه همیشگی و پایدار است.

اسمعیل پور با بیان اینکه تبدیل صنایع ورشکسته به تولیدات دیگر می تواند به رشد اقتصادی بیانجامد افزود: برای این امر ابتدا لازم است در بدهی های بانکی این صنایع تسهیل نماییم تا تولید کننده بتواند با آرامش به چرخه اقتصاد بازگردد.

وی از همه فعالان اقتصادی خواست تا با ارائه پیشنهادها و هم فکری های خود با ستاد اقتصاد مقاومتی بتوانند در پیشبرد سیاستهای نظام و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری قدم موثر بردارند.