ندای گیلان:محمدباقر نوبخت در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در کنار اعطای یارانه نان حدود 20 درصد نانوایی ها به صورت ازادپز عمل می کنند تا کیفیت نان افزایش یابد و نیازهای خانواده ها تامین شود. نوبخت همچنین در باره احتمال افزایش وام مسکن گفت: براساس مصوبه سال 93 هیئت وزیران، سقف وام در شهرهای […]

ندای گیلان:محمدباقر نوبخت در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در کنار اعطای یارانه نان حدود 20 درصد نانوایی ها به صورت ازادپز عمل می کنند تا کیفیت نان افزایش یابد و نیازهای خانواده ها تامین شود.

نوبخت همچنین در باره احتمال افزایش وام مسکن گفت: براساس مصوبه سال 93 هیئت وزیران، سقف وام در شهرهای بزرگ 50 میلیون تومان تعیین شده که هنوز تغییری نکرده است و در صورت تغییر اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات رئیس جمهور با دولت اندونزی در سفر به این کشور و احتمال افزایش قیمت نفت گفت: سیاست دولت این است که قیمت نفت واقعی شود ، قیمت فعلی به خاطر فشار سیاسی است و باید به شرایط قبل بازگردد.

سخنگوی دولت در خصوص افزایش قیمت خودرو و نظر شورای رقابت گفت: شورای رقابت، غیردولتی است اما دولت تلاش می کند سیاست های خود را در جلوگیری از افزایش قیمت خودرو به آن شورا منعکس کند و ما موافق افزایش غیرمنطقی کالا و خدمات در سال جاری نیستیم و دولت با بخشنامه معاون اول رئیس جمهور نظر خود را در این خصوص اعلام کرده است.

نوبخت همچنین در خصوص امنیت مرزهای شرقی گفت: این موضوع در جلسات شورای عالی امنیت ملی و شورای امنیت کشور مورد توجه قرار گرفته و تذکرات لازم به دولت های همسایه به ویژه پاکستان داده شده است.