برنامه آموزش و آشنایی کودکان با شغل محیط‌بانی توسط کارگروه آموزش و با همکاری کارگروه فرهنگی هنری موسسه دوستداران سیاهکل برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان برنامه آموزش و آشنایی کودکان با شغل محیط‌بانی توسط کارگروه آموزش و با همکاری کارگروه فرهنگی هنری موسسه دوستداران سیاهکل برگزار شد.

پس از آموزش و آشنایی با شغل محیط بانی، کودکان به کشیدن نقاشی در این زمینه پرداخته و سپس به تمامی کودکان به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

در ادامه ۳ محیط‌بان نمونه شهرستان سیاهکل، آقایان مهرداد عیوضی، منصور قاسمیان و وهاب نیرومند مورد تقدیر قرار گرفتند و همچنین از خانواده مرحوم افخمی کارشناس محیط طبیعی اداره کل محیط زیست استان گیلان تقدیر به عمل آمد.

رامین شیر علیپور در گفت‌ و گو با خبرنگار ندای گیلان ضمن تشکر از کارگروه مربوطه اظهار داشت: موسسه دوستداران سیاهکل همیشه حامی محیط‌بانان مسئولیت پذیر و دلسوز بوده، هست و خواهد بود.

مدیر عامل موسسه زیست محیطی دوستداران سیاهکل اذعان داشت: معتقدیم تعداد محیط‌بانان موفق، پرتلاش و نمونه این شهرستان بسیار بیشتر از ۳ نفر است لذا در اسرع وقت از سایر محیط‌بانان زحمت‌کش نیز تجلیل خواهد شد.

فاطمه عبدی نیز در گفت‌گویی کوتاه با ندای گیلان در خصوص هدف اجرای این طرح اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه های این چنینی آشنایی هرچه بیشتر کودکان با محیط‌بانی و درک سختی‌های این شغل است.

مدیر کارگروه آموزش موسسه دوستداران سیاهکل افزود: با آموزشهایی از این دست می‌توان به نسل جدید امیدوار بود تا هر کودک خود به تنهایی یک محیط‌بان برای سرزمینی که در آن زندگی می‌کند باشد.