استاندار گیلان با تأکید بر اینکه برنامه‌ای برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارم، گفت: خدمتگزاری در مسؤولیت استانداری گیلان را به فعالیت‌های انتخاباتی و کسوت نمایندگی مجلس ترجیح می‌دهم.

به گزارش ندای گیلان از رشت،اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در گفت‌و‌گو با فارس، با بیان اینکه پس از آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم به ریاست آیت‌الله رئیسی، فرصت خدمتگزاری در مسئولیت استانداری گیلان به بنده محول شد، اظهار کرد: خدمت به مردم فهیم و شریف استان گیلان را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانم و به آن افتخار می‌‌کنم.

وی شائبه نامزدی خود در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را قویاً رد کرد و گفت: برنامه‌ای برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌رو ندارم و خدمتگزاری در مسؤولیت استانداری گیلان را به فعالیت‌های انتخاباتی و کسوت نمایندگی مجلس ترجیح می‌دهم.

استاندار گیلان اقدامات انجام شده در این استان‌ را مؤثر و جهادی دانست و بیان کرد: تا به امروز تمام توان خود را برای انجام اقدامات موثر و ماندگار به کار گرفته شده است و با یاری خدا و به طور یقین این مسیر آغاز شده را با همدلی، همراهی و همکاری مسئولان استانی همچون گذشته با انگیزه بالا و جدیت بیشتر ادامه خواهیم داد.

عباسی با بیان اینکه بنده هیچ قصدی برای نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نداشته و ندارم، تصریح کرد: فرصت گران‌بهای خدمت به مردم استان گیلان را با عنایت به اعتماد شخص ریاست محترم جمهور و وزیر محترم کشور مغتنم شمرده و با قوت و تلاشی روزافزون در خدمت مردم استان خود خواهم بود.

وی شایعه‌های منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر انتخاباتی بودن سفرهای شهرستانی خود را کم‌لطفی به مجموعه دولت در استان گیلان دانست و افزود: ابداَ این چنین نیست، بنده از همان روزهای اول تصدی بر مسئولیت استانداری گیلان به همه شهرستان‌های استان سفر کرده و پس از بررسی و رسیدگی میدانی به مشکلات و معضلات، برای رفع آن‌ها تلاش کرده‌ام زیرا خود را فرزند گیلان می‌دانم.

استاندار گیلان با ابراز رضایت از شرایط استان و اقدامات انجام شده در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی در این استان بیان کرد: ان‌شاءالله در ادامه مسیر با برنامه‌ریزی‌های دولت سیزدهم، همت همه مسؤولان و کمک و دعای خیر مردم گیلان بتوانیم با رفع مشکلات موجود قدم‌های مثبتی در راستای توسعه و آبادانی استان عزیزمان برداریم.