سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه برای رشد و ارتقای دانشگاه باید گروه‌های تخصصی موردتوجه قرار بگیرند، افزود: برقراری عدالت در نظام سلامت و توازن در نظام آموزش در گرو توجه به معیارهای گروه‌های تخصصی است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، اعضای هیئت‌علمی گروه ارتوپدی به همراهی افشین شفقی، سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه با  محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر اینکه گروه‌های تخصصی شاکله اصلی دانشگاه را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: ملاک تصمیم‌گیری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوره جدید معیارها و شاخص‌های موردتوجه گروه‌های تخصصی است.

وی با تأکید بر اینکه برای رشد و ارتقای دانشگاه باید گروه‌های تخصصی موردتوجه قرار بگیرند، افزود: برقراری عدالت در نظام سلامت و توازن در نظام آموزش در گرو توجه به معیارهای گروه‌های تخصصی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارتقای کمی و کیفی خدمات سلامت را از اهداف متولیان نظام سلامت دانست و گفت: باید همه تلاش‌ها در جهت حفظ و ارتقا نظام سلامت استان به کار گرفته شود.

آشوبی به تلاش بی‌وقفه اعضای هیئت‌علمی، اساتید و دیگر کادر درمان در نظام سلامت اشاره کرد و گفت: باید تلاش شبانه‌روزی این قشر پرتلاش با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای مردم تبیین و بازگو شود.

وی با تصریح بر اینکه هیچ گره‌ای در دانشگاه علوم پزشکی گیلان وجود ندارد که با تلاش و تدبیر حل نشود، افزود: همه ارکان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌ویژه گروه‌های تخصصی باید در جهت رشد و اعتلای نظام سلامت استان تلاش کنند.