مدیرمسئول اعتدال شمال با تصریح بر اینکه گویی برخی از این کاندیداها آمده اند عقده گشایی کنند تا دلربایی گفت: رقبای روحانی تمام تلاش خودشان را می کنند که در مناظره ها رئیس جمهور در زمین کذایی آنها بازی کند

سید ارمیا مهدوی در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان،با بیان اینکه هدف از حمایت از روحانی ، حمایت از تعالی و پیشرف ایران و اسلام است گفت: ما وقتی از دکتر روحانی صحبت می کنیم به واقع از صلح ، آشتی ،عقلانیت ، تدبیر در امور و امنیت و از همه مهمتر آرامش سخن می گوییم.

دبیر سیاسی ستاد روحانی در گیلان  انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری را حساس و مهم عنوان کرد و بیان داشت:  از سویی در کارزار رقابت نیروهای اصولگرا به نسبت دوره های پیشین از اجماع بهتری برخوردار هستند و از سوی دیگر آنها تمام توان و نیروهای خود را به کار گرفته اند تا در هرصورت ممکن انتخابات را به دور دوم بکشانند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی با تصریح بر اینکه اصولگرایان برای رسیدن به هدف یادشده مدام بر طبل ناامیدی و بحرانی نشان دادن وضعیت موجود می کوبند گفت: رهبر انقلاب در دیداری که با معلمان داشتند به صراحتا، گفتند که «اگر عواملی زمینه ساز یاس مردم شود قطعا کشور لطمه خواهد خورد و هر فردی که در این لطمه سهیم باشد در پیشگاه خداوند مسئول خواهد بود» اما علیرغم توصیه های موکد رهبری باز برخی ها در جهت مأیوس کردن مردم گام بر می دارند.
مهدوی با تاکید بر اینکه ما بیش از هر زمان دیگری در این انتخابات به مشارکت حداکثری و حضور مردم نیاز داریم خاطرنشان کرد:برای این موضوع عوامل متعدد داخلی و خارجی وجود دارد .

این فعال رسانه ادامه داد:گفتمان غالب در جامعه گفتمان اعتدال ورزیست به نوعی همه گروه های سیاسی که  مبتنی بر عقلانیت گام برمی دارند به این مهم دست یافته اند که با افراطی گری ره به جایی نخواهند برد و دوباره به جای اول خواهند نشست.

دبیر سیاسی ستاد روحانی در گیلان با بیان اینکه  مشکل اساسی در ارزیابی این دوره از انتخابات تا به این لحظه این است که هنوز رغبت و اشتیاقی که می بایست تشکیل دهنده حضور حداکثری مردم در انتخابات شود رخ نداده است اظهار کرد: البته این هم به رفتار شناسی انتخاباتی ما ایرانیان برمی گردد که  در دقیقه 90 برمی خیزند.

وی در تشریح پاسخ برای این سوال که چرا باید روحانی را مجددا به عنوان رئیس جمهور ایران برگزید عنوان کرد: به خاطر اینکه رقبای او رئیس جمهور نشوند؛مطمئناً حضور هر فرد دیگری در این برهه از زمان بر کرسی ریاست جمهوری غیر از روحانی ، یعنی توقف و ای بسا برگشت به عقب در مسیر توسعه و پیشرفت ایران.

این فعال سیاسی اعتدالگرا در تشریح شرایط ایران در ریاست جمهوری رئیسی یا قالیباف، با اشاره به اینکه ما در مناظره ها به وضوح دیدیم که اگر برنامه های  پیدا و پنهان این دوستان بخواهد در کشور اجرایی شود ما شاهد چه اتفاقاتی در عرصه ملی و بین المللی خواهیم بود گفت: بنده سکانس آخر فیلم را اول به شما بگویم که با این اتفاق حوزه اجرایی کشور از مسیر و ریل توسعه خارج خواهد شد.
مهدوی گفت: تنها چیزی که رقبای آقای روحانی در مناظرات به محضر مردم ارائه نکردند ارائه برنامه مدون ، راهگشا و قابل اجرا بود.رقبای وی تنها در مناظرات و گفتگوها در مقام حمله ناجوانمردانه به دولت بودند تا دفاع از برنامه روشن برای آینده ایران.
این فعال رسانه  با تصریح بر اینکه گویی برخی از این کاندیداها آمده اند  عقده گشایی کنند تا دلربایی گفت: رقبای روحانی تمام تلاش خودشان را می کنند که  در مناظره ها رئیس جمهور در زمین کذایی آنها بازی کند و این موضوعی است که باید در مناظره سوم دقت بیشتری به آن شود.
دبیر سیاسی ستاد مرکزی روحانی در گیلان در پایان با تاکید بر عدم سرمستی حامیان و هوادران روحانی پیش از برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده است که بیشترین ضربه ای که جریان توسعه طلب ایران خورده است ازدلخوشی و سرخوشی پیروزی قطعی نشأت می گیرد.