افتخاری با اشاره به اینکه فومن از نظر مسائل سیاسی آسیب دیده است افزود: دفتر مراجعات مردمی بنده در فومن تبدیل به کمیته امداد و بهزیستی شهرستان فومن شده است

به گزارش ندای گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و امام هشتم شیعیان (ع) اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان پاسخگو بودن در برابر مردم است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید برای توسعه هر چه بیشتر این شهرستان تلاش کنیم گفت: برخی از روسای ادارات فومن مشکلی بر مشکلات مردم انباشته می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فومن از نظر مسائل سیاسی آسیب دیده است افزود: دفتر مراجعات مردمی بنده در فومن تبدیل به کمیته امداد و بهزیستی شهرستان فومن شده و این امر نشان دهنده کم‌کاری برخی از مدیران ادارات و ارجاع آن‌ها به نماینده برای شانه خالی کردن از وظایف خود است.

افتخاری با بیان اینکه متاسفانه آمارهای غیرواقعی ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی به مسئولان استانی از فومن مدینه‌ای فاضله ساخته است، تصریح کرد: مشکلات فراوان در حوزه ورزش، بهداشت، راه و شهرسازی وجود دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولان و دقت بیشتر در ارائه آمارهای واقعی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به ضرورت نگاه کارشناسی در حوزه‌های مختلف در حل مشکلات اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از این حوزه‌های غیرکارشناسی، پروژه پل ورودی فومن در سال‌های گذشته بود که سبب به هدر رفتن بیت المال شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از ارائه نظرات تخصصی به مسئولان امر در کشور و استان، شرکت زیرساخت و کارشناسان متوجه اشتباه خود در اشتباهات موجود در این پروژه شدند گفت: با توجه به هزینه‌هایی که تاکنون برای این پل انجام شده در حال حاضر برای تکمیل این پروژه 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبه 20 میلیارد تومانی پیمانکار پل ورودی این شهرستان اظهار داشت: ساخت این پروژه از ابتدا اشتباه بوده و اکنون برای اصلاح آن به‌صورت جدی و کارشناسی شده اصرار داریم.

 

 

 

تسنیم