مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید سرزده به مراکز فروشگاهی و عرضه میوه و مرغ غرب گیلان گفت: قیمت‌ها در گیلان به صورت شبانه روزی رصد و نظارت می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،تیمور پورحیدری با صدور دستور آماده‌باش به همه رؤسای ادارات صمت شهرستان‌های گیلان؛ امروز در حاشیه بازدید سرزده خود از تالش، آستارا، رضوانشهر و انزلی گفت: قیمت کالاهایی اساسی در گیلان به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود و صرفا محدود به ساعت اداری نیست چون حضور مهمانان به گیلان نسبت به دو سال اخیر به مراتب بیشتر است و نیاز به خدمات ویژه دارند.

وی با بیان اینکه به تخلفات عرضه کنندگان کالاهای اساسی پرمصرف همانند روغن، گوشت، مرغ و میوه به صورت فوری رسیدگی می‌شود، تاکید کرد: در صورت مشاهده با تخلفات صنفی و تولیدی در ایام نوروز برخورد شدید و قاطع صورت خواهد گرفت و این برخوردهای قانونی بدون چشم پوشی و مماشات است و با شرایط روز‌های عادی کاملا تفاوت دارد.

مدیرکل صمت گیلان با درخواست از مردم فهیم استان گیلان به منظور گزارش تخلفات افزود: مردم گیلان می‌توانند تخلفات احتمالی را فوراً به شماره ۱۲۴ سامانه پاسخگویی این سازمان و یا به شماره ۱۳۵ تعزیرات گزارش نمایند تا با سودجویان و برهم زنندگان نظم بازار برخورد قانونی انجام پذیرد.

مدیر کل صمت گیلان به اتفاق معاونان در تعطیلات نوروزی بازدید سرزده و میدانی چند شهرستان را به صورت مستمر انجام می‌دهند و در دستور دارند.