نمایشگاه عکس آثار برگزیده مسابقه عکس انجمن سینمای جوانان رودبار با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین و هنرمندان شهرستان افتتاح شد و از پنج عکاس برتر این مسابقه تقدیر بعمل آمد.

به گزارش ندای گیلان،در این رویداد هنری ٢٥ عکاس با ارسال ١٥٠ اثر شرکت کرده بودند که ٢٠ اثر به بخش رقابت و حضور درنمایشگاه راه یافته است.

در این رقابت عکاسی، داود کریمی حائز مقام نخست شد و حسین نقی زاده، بهرام قربانپور، لیلا عزیزی و الهام کریمی به ترتیب مقام های دوم تا پنجم را به دست آوردند.

در نمایشگاه آثار منتخب این مسابقه عکاسی تعداد ٢٠ تابلوی عکس برگزیده از ١٥ عکاس در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا بیستم مردادماه جاری همه روزه صبح و عصر برای بازدید عموم دایر می باشد.

حسین لطیفی در حاشیه مراسم تقدیر از نفرات برتر این مسابقه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های سینمای جوانان و سینما زیتون رودبار اظهار کرد: با موافقت شورای تولید انجمن سینمای جوانان ایران مبلغ ٨٠ میلیون ریال برای ساخت فیلم “ورما” اختصاص یافت که این فیلم توسط سهیلا پورمحمدی فیلمساز انجمن سینمای جوانان رودبار در ارتفاعات این شهرستان تولید شده است.

رئیس انجمن سینمای جوانان رودبار در ادامه ضمن تقدیر از فرمانداری رودبار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برای اختصاص بودجه ٧٠ میلیون ریالی جهت خرید دو دستگاه دوربین DSLR برای دفتر رودبار، افزود: با پیگیری های دفتر رودبار و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، دو دستگاه اسپیلت ٦٠ هزار سرمایشی و گرمایشی از طریق موسسه سینما شهر به سینما زیتون انجمن سینمای جوانان رودبار اختصاص یافت که مشکل سرمایش سالن سینمایی تا حدود بسیار زیادی رفع شده است.