سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت : برای عبور از منطقه بحران در جدول رده بندی در دیدار برابر فجر سپاسی به پیروزی نیاز داشتیم

مجید جهانپور عصر دوشنبه در پایان دیدار تیمهای فوتبال داماش گیلان و فجر سپاسی شیراز گفت : خوشبختانه در این دیدار سخت برابر تیم فجر سپاسی به پیروزی رسیدیم تا در جدول رده بندی صعود داشته باشیم .
وی اظهار کرد : البته بازی نزدیکی بود و هر دو تیم در این شرایط نامساعد جوی تلاش خود را انجام دادند اما بازیکنان تیم داماش گیلان بسیار خوب ظاهر شدند و سرانجام به پیروزی رسیدیم .
وی ادامه داد : این در حالی است که تیم فجر سپاسی با داشتن مهره های خوب و هچنین کادر فنی مجرب ، شرایط بسیار خوبی در جدول رده بندی دارد و یکی از مدعیان صعود به رقابت های لیگ برتر است .
وی بیان کرد : به همین دلیل بازی در برابر این تیم که سابقه حضور چندساله در لیگ برتر را نیز دارد ، خیلی دشوار بود اما بازیکنان داماش گیلان با حمایت طرفداران خود در این مسابقه به برتری رسیدند .
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه خاطرنشان کرد : متاسفانه مشکلات تغییری نکرده و فقط انگیزه بازیکنان است که با تمام وجود خود در مسابقات حاضر می شوند تا باعث خوشحالی طرفداران شوند و از طرف دیگر نیز از حیثیت فوتبال گیلان دفاع کنند .
جهانپور در ادامه اضافه کرد : البته بازیکنان داماش گیلان احتیاج مبرم به رسیدگی دارند و امیدواریم که مشکلات مالی این تیم بزودی رفع شود تا بازیکنان با انگیزه بیشتری در ادامه رقابتها حضور یابند.
تیمهای فوتبال داماش گیلان و فجر سپاسی شیراز عصر دوشنبه در هفته بیست و پنجم از رقابت های لیگ دسته اول کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش گیلان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد/ایرنا