معاون خدمات شهری شهرداری رشت از مردم خواست خودروهای خود را در کنار خیابان پارک نکنند.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،علی بهارمست صبح امروز در ستاد مدیریت بحران این شهرستان با بیان اینکه در خصوص مدیرت بحران  در برف جلسات متعددي را برگزار كرديم افزود:با آسيب شناسي عملیات در برف هفته گذشته تصمیمات جدیدی را اتخاذ کرده ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به اینکه در برف گذشته تمامی بانک اطلاعاتی و ماشین آلات را در 5 منطقه شهری تقسیم کردیم و مديريت را به مدير هر منطقه واگذار كرده بوديم گفت: اینبار خيابان به خيابان و مسير به مسير مسئول  و فرمانده مسير مشخص كرديم.
وی در تشریح عملیاتی بودن این طرح گفت:برای مثال اگر در جلوي بيمارستاني خياباني بسته شود مشخص می شود كه مسئول چه كسي بوده است .

بهارمست با بیان اینکه اطلاع رساني اینکه  مردم  روز  پنجشنبه  ماشين های خود را به هيچ عنوان بيرون نياورند  بسیار مهم است اظهار کرد:تردد خودروها علاوه بر کند کردن خدمت رسانی ممکن است آسیب به خودروها را در پی داشته باشد.

  وی همچنین از مردم خواست خودروهای خود را در کنار خیابان پارک نکنند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با تاکید بر استفاده از NGO ها و نیورهای مردمی برای خدمت رسانی بیان داشت:میزان بارش برف آنقدر زیاد است که برای تکاندن برف درختان نیاز به نیروی انسانی داریم.