مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه گاهی اوقات امکانات، تجهیزات ما از عهده پوشش همه نقاط ساحلی در گیلان بر نیامده گفت: در رابطه با اجرای طرح‌های مختلف در استان با چالش اعتبارات هم روبه‌رو هستیم.

به گزارش ندای گیلان،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در جلسه ساماندهی سواحل اظهار داشت: در رابطه با اجرای طرح‌های مختلف در استان با چالش اعتبارات هم روبه‌رو هستیم.

مهدی ولی‌پور به اجرای طرح ملی تابستانه در فصل تابستان امسال در استان گیلان اشاره کرد و افزود: گاهی اوقات امکانات، تجهیزات ما از عهده پوشش همه نقاط ساحلی در گیلان بر نیامده و عملکرد جمعیت هلال احمر گیلان، مازندران و گلستان که 3 استانی ساحلی هستند با دیگر استان‌ها تفاوت دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات مختلفی نظیر ناکافی بودن سرویس‌های بهداشتی، آب شرب، نمازخانه در طرح‌ها، نقاط و نوار ساحلی گیلان اظهار داشت: بسیاری از مسیرهای فرعی منتهی به نقاط ساحلی خطرآفرین هم باید با شیوه‌های مختلف مسدود شود.

سردار محمدرضا اسحاقی به نامناسب بودن فضاها، طرح‌ها و ساخت ‌و سازهای بی‌رویه در نقاط و نوار ساحلی گیلان و عدم تأمین اعتبار جهت پرداخت مطالبات ناجیان غریق اشاره کرد و افزود: در این راستا قایق‌ها، امکانات و تجهیزات نقاط ساحلی هم باید دارای مجوز و کیفیت مناسب باشند.