مدیرعامل ستاد دیه گیلان از بدهی 35 میلیارد تومانی 400 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در این استان خبر داد.

ندای گیلان:مدیرعامل ستاد دیه گیلان از بدهی 35 میلیارد تومانی 400 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در این استان خبر داد.

حمید کامران‌زاده با اشاره به مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در گیلان اظهار کرد: هشتم تا 22 تیر ماه جاری مراسم مذکور در 12 شهرستان برگزار می‌شود.

وی به کمک 600 میلیون تومانی مردم خیر گیلان در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سال 93 اشاره کرد و افزود: سال گذشته 125 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان آزاد شدند.

کامران‌زاده با بیان اینکه مبلغ مذکور برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با مشارکت خیران و کمک قابل ملاحظه ستاد دیه گیلان پرداخت شده است، تصریح کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود با کمک خیران 400 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان آزاد شوند.

مدیرعامل ستاد دیه گیلان از بدهی 35 میلیارد تومانی 400 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان خبر داد و بیان کرد: پس از پرداخت کمک‌های مردمی شاکیان را می‌خواهیم تا از 50 تا 60 درصد از سهم مسلم خود را گذشت کنند و مبلغ باقی‌مانده به صورت وام قرض‌الحسنه چهار درصد و کمک‌های گلریزان مردم پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش کمک‌های مردمی سبب آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیر عمد می‌شود، گفت: شماره حساب 0800209900 بانک تجارت ستاد دیه گیلان آماده دریافت کمک‌های مردمی است.