خوبان خبر:سرهنگ یحیی پور فرمانده ناحیه مقداد رشت در گفت‌ و گو با خبرنگار ما گفت:بخش شهید پرور بخش خشکبیجار در روزهای آینده میزبان پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است. وی اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهدای سرافرازی است که در راه دفاع از این مرزوبوم […]

خوبان خبر:سرهنگ یحیی پور فرمانده ناحیه مقداد رشت در گفت‌ و گو با خبرنگار ما گفت:بخش شهید پرور بخش خشکبیجار در روزهای آینده میزبان پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهدای سرافرازی است که در راه دفاع از این مرزوبوم رشادت‌های بی‌نظیری انجام دادند و همه ما باید راه شهدا را باقدرت ادامه دهیم.

وی در ادامه گفت: تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام در بخش خشکبیجار مایه افتخار و بی نظیرترین عملیات فرهنگی است که نورانیت را به دل مردم هدیه خواهد کرد.

فرمانده سپاه مقداد رشت افزود:شهدای عزیز دوران دفاع مقدس الگوهای مناسبی برای جوانان و نوجوانان جامعه هستند که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند؛بنابراین وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین این نسل و زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان است.

وی در خصوص مراسم وداع با دو شهید گمنام در بخش خشکبیجار اشاره کرد و گفت: مراسم وداع با شهیدان گمنام روز جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع این بخش برگزار می گردد.

وی همچنین با اشاره به جزئیات مراسم تشییع شهید گمنام در بخش خشکبیجار گفت: در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) که مصادف با روز شنبه ۹ مرداد ماه است پیکر مطهر این شهیدان گمنام در بخش خشکبیجار از ساعت ۹ صبح با حضور مردم شهیدپرور و ولایت مدار بخش خشکبیجار و شهرهای مجاور از مقابل دروازه قرآن این بخش تشیع و در پارک شهر تدفین می شود.