از روز گذشته راه‌های منتهی به بیمارستانهای هشت گانه رشت و آسایشگاه معلولان و سالمندان و پمپ بنزین‌ها و میادین تره بار و بازار رشت بازگشایی شده بود

به گزارش ندای گیلان، محمدعلی ثابت قدم اظهار داشت: در طول یک روز گذشته از آغاز بارش برف تاکنون ماشین‌آلات شهرداری به تفکیک در 15 ناحیه، 5 منطقه و 55 محله شهرداری توزیع شد و به خدمت‌رسانی پرداخت.
شهردار رشت با بیان اینکه 95 دستگاه ماشین‌آلات سنگین بر اساس زمان‌بندی مشخص با وجود قطع اشجار و درختان و کج شدن تیرهای برق برای برطرف کردن مشکلات شهر به‌کار گرفته شد افزود: همچنین ماشین‌های سبک و ماشین‌های بخش خصوصی برای خدمات‌رسانی به این ناوگان اضافه شد.
وی با اشاره به اینکه نتیجه تلاش‌های شبانه روزی مجموعه شهرداری منجر به این شد که در کمتر از 24 ساعت در صبح امروز تمامی معابر اصلی شهر باز است گفت: تدریجاً با برطرف کردن موانع در خیلی از مناطق شهری ترافیک روان شده است.
ثابت قدم با تاکید بر اینکه تلاش برای برطرف کردن مشکلات معابر فرعی در حال انجام است افزود: در زمینه حمل و نقل عمومی فعالیت‌های زیادی انجام شده و سعی شد در مناطق کم برخوردار پرجمعیت مشکلات حمل و نقل عمومی  برطرف شود و در این مناطق حمل و نقل عمومی در حال انجام است.
شهردار رشت از رفع مایحتاج عمومی از طریق فعال بودن بازارچه‌های شهری خبر داد و گفت: در زمینه جمع آوری زباله‌ها نیز مشکل خاصی دیده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه از روز گذشته افزون بر 5 هزار تا 6 هزار تماس تلفنی از سوی همشهریان داشتیم گفت: آمادگی داریم تا در زمینه‌های مختلف مشکلات مردم شریف شهر رشت را بشنویم و به حل مشکلات بپردازیم.
ثابت قدم با اشاره به اینکه شماره‌های 125 مربوط به آتش‌نشانی و شماره 137 شهرداری آماده شنیدن مشکلات مردم و برطرف کردن آن است افزود: از مردم عزیز رشت تشکر می‌کنم و اگر کوتاهی در بعضی موارد بوده عذرخواهی کرده و امیدوارم در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات را با امکانات موجود برطرف کنیم.
شهردار رشت با تاکید بر اینکه از روز گذشته راه‌های منتهی به بیمارستانهای هشت گانه رشت و آسایشگاه معلولان و سالمندان و پمپ بنزین‌ها و میادین تره بار و بازار رشت بازگشایی شده بود خاطرنشان کرد: شهرداران مناطق آماده شنیدن مشکلات مردم و رسیدگی به آنها هستند.
وی با بیان اینکه اداره چنین موضوعاتی که به نوعی بحران تلقی می‌شود نیازمند صبر و آرامش همگانی است گفت: از همراهی همه سازمان‌ها و ادارات مختلف که با صبرشان در کنترل و رفع مشکلات شهری ما را یاری دادند تشکر می‌کنم.
ثابت قدم با اشاره به اینکه با تلاش مجموعه شهرداری سعی کردیم با جو آرامش به دور از هیجان زدگی به مشکلات رسیدگی کنیم گفت: اگر تقصیر یا کوتاهی در زمینه‌ای متوجه کسی هست باید برخورد لازم به‌عمل آید.

تسنیم