رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین تأثیری روی تولید ندارد، افزود: برای نظارت در بخش حمل و نقل کمیته مشخصی در استان گیلان تشکیل شده تا مردم در این حوزه با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش ندای گیلان،رئیس سازمان صمت گیلان  در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد  با تاکید بر اینکه افزایش قیمت بنزین تاثیری در تأمین کالاهای اساسی مردم ندارد، اظهار کرد: انبارها و شرکت‌های پخش گیلان نیز در حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی هیچگونه مشکلی نداشته و برای شش ماه آینده ذخیره مازاد دارند.

فرهاد دلق‌پوش با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین تأثیری روی تولید نیز ندارد، افزود: برای نظارت در بخش حمل و نقل کمیته مشخصی در استان گیلان تشکیل شده تا مردم در این حوزه با مشکلی مواجه نشوند.

وی در ادامه همچنین بر تشدید نظارت‌ها تأکید و تصریح کرد: با توجه به اینکه ممکن است با افزایش خودسرانه نرخ کالا توسط برخی اشخاص روبه‌رو باشیم در این راستا اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان گیلان و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نظارت‌ها را افزایش داده و با متخلفان و هرگونه افزایش غیرقانونی کالاها برخورد خواهند کرد.