فرماندار انزلی با بیان اینکه آمار بالای بیکاری در انزلی بیانگر عدم استفاده از ظرفیت هاست گفت:با مدیری که توجه به اقتصاد مقاومتی نداشته باشد، قطع همکاری می شود.

به گزارش ندای گیلان،میرشمس مومنی زاده با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: برای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی با کسی تعارف نداریم و با هر مسئول و مدیری که توجه کافی به اقتصاد مقاومتی نداشته باشد، قطع همکاری می شود.
وی با اشاره به لزوم اجرای طرح های تکاپو و بوم گردی در شهرستان بندرانزلی در راستای افزایش درآمد عمومی دولت افزود: ساماندهی و رونق اقتصادی ، توجه به اقشار آسیب پذیر و توجه به زندگی و معیشت مردم در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد و برای دستیابی به این اهداف باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را به صورت جدی دنبال کنیم.
فرماندار بندرانزلی با اشاره به ظرفیت های بسیار در بندرانزلی در راستای کاهش آمار بیکاری و افزایش میزان اشتغال جوانان تصریح کرد: آمار بالای میزان افراد بیکار در شهرستان بندرانزلی بیانگر این است که از ظرفیت های موجود در این شهرستان استفاده نشده است.
مومنی زاده با اشاره به افزایش تولیدات محلی و صادرات ، استفاده از فرصت گردشگری و آبزی پروری خصوصا پرورش ماهی در قفس ، استفاده چند منظوره از شرکت های تعاونی صید پره به عنوان بخشی از ظرفیت های موجود شهرستان گفت: حمایت از کارآفرینان برای ایجاد فرصت های شغلی و درآمد زایی ، توسعه آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی برای جذب افراد با استعداد ، توسعه مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه های و ظرفیت های بسیار مناسبی برای اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در شهرستان است که باید با تمام توان در راستای عملیاتی شدن آن اقدام شود.
وی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را پیروزی منطق بر قدرت نظامی عنوان و اظهار کرد: مردم صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و مدیران و مسئولان و کارکنان به عنوان خادمان مردم باید در خدمت مردم باشند چرا که در هر برهه زمانی در عمر 39 ساله انقلاب اسلامی در صورت بروز بحران های مختلف هرگاه مردم به صحنه وارد شدند آن بحران حل شد.
مومنی زاده با تاکید بر لزوم حفظ حقوق و منزلت مردم گفت: در کنار توانمندی های حکومت و توانایی های نظامی همواره برای تحقق و پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به پشتیبانی مردم نیاز داریم و باید خدمت شایسته به آنان سرلوحه کار همگان باشد .
وی تاکید کرد: انتظار می رود رسانه ها رسالت خود را در راستای انتشار دقیق و صحیح اخبار و نقد منصفانه به نحو شایسته به انجام رسانده و از پرداختن به حاشیه ها پرهیز کنند.