امام جمعه آستارا از شرایط حساس جامعه سخن گفت و تصریح کرد: عدم نظارت کافی از دلایل مشکلات موجود در بازار است.

به گزارش ندای گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حافظ نیا امام جمعه آستارا هم ضمن تشکر از فرماندار آستارا به دلیل پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت : مشکلات مردم با پشت میز نشینی مسئولان حل نمی شود و نصیحت کردن سن و جایگاه نمی‌شناسد و باید در هر جایگاهی که باشیم نصیحت سازنده را بپذیریم زیرا که انسان نیازمند نصیحت است.

وی با انتقاد از لغزش برخی مدیران در جامعه اسلامی ادامه داد: اگر مدیری بلرزد مجموعه می لرزد و یک مجموعه بلغزد جامعه میلغزد که در جامعه ما به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید مسئولان خود و عملکردشان را ارزیابی کنند افزود: مسئولان باید از خود حسابرسی کنند تا ببینند چه اندازه در مقوله های  تکریم، تحویل گرفتن مردم حل مشکلات آنها و سایر بخش‌ها تأثیرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیر جمهوری اسلامی باید متدین و دیندار باشد خاطرنشان کرد: مدیران باید حلال مشکلات مردم باشند و با حضور و در ملا عام از جمله مسجد پای صحبت های مردم و حل مشکلات جامعه بنشینند.

وی از شرایط حساس جامعه سخن گفت و تصریح کرد: عدم نظارت کافی از دلایل مشکلات موجود در بازار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم حافظ‌نیا در بخش پایانی سخنان خود خواستار برخورد جدی با متخلفین و برهم زنندگان نظم بازار شد و اضافه کرد: باید با محتکر و متخلف طوری برخورد شود که دیگران درس عبرت بگیرند و بدانند که نمیشود به مردم خیانت کرد.