آقایانی که الان میلیارد میلیارد خرج می کنند مردم بدانند که این افراد نمی انند از حقوق مجلس این هزینه ها را جبران کنند

دیدبان ندای گیلان:

به گزارش تدبیر شرق غلامعلی جعفرزاده در واکنش به دغدغه آیت الله قربانی مبنی بر انتخاب نمایندگانی که تنها به فکر پر کردن جیب خود نباشند،اظهار کرد: راهکارهای آیت الله قربانی در راستای منویات مقام معظم رهبری فعال است و دغدغه های خود را بیان می کند. وی در ادامه این مطلب افزود: نمایندگان خانه ملت باید در چهار سال دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی طبق فرمایش ارزشمند مقام معظم رهبری خود را وقف مردم کنند و در هیچ فعالیت اقتصادی هم شرکت نداشته باشند.

نماینده فرصتی برای کارهای اقتصادی ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید براینکه تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیار درست است، تصریح کرد: نماینده ای که دنبال کار مردم است دیگر فرصتی برای کار های اقتصادی برای خود ندارد. جعفرزاده با اشاره به این موضوع که نماینده مجلس اصلا فرصت مطالعه هم ندارد چه برسد به اینکه بخواهد کار اقتصادی انجام دهد، بیان کرد: معتقد هستم که اگر کسی بخواهد وارد این حوزه ها شود دیگر نماینده مردم نیست .

با حقوق مجلس هزینه های میلیاردی جبران نمی شود

وی با بیان اینکه آقایانی که الان میلیارد میلیارد خرج می کنند مردم بدانند که این افراد نمی انند از حقوق مجلس این هزینه ها را جبران کنند، افزود: حتما برای جبران آنها راه های دیگری در نظر دارند. جعفرزاده با بیان اینکه منشا کار آن ها فساد آور است و کسانی که میلیاردی خرج می کنند از راه حلال این هزینه ها جبران نمی شود، افزود: باید با آن ها برخورد شود و باید در راستای توصیه ها و فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداشت