نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه فعلا استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس زمزمه می‌شود گفت : به صلاح نیست که در این شرایط استیضاح وزیر خارجه مطرح شود.

به گزارش نداي گيلان: نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه فعلا استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس زمزمه می‌شود گفت : به صلاح نیست که در این شرایط استیضاح وزیر خارجه مطرح شود.

ناصر عاشوری با اشاره به سوء مدیریت مقامات سعودی در اداره مناسک حج امسال گفت: مادامی که اداره حج به دست آل سعود باشد باید شاهد چنین موارد باشیم و بهترین راهکار این می‌باشد که کشورهای جهان اسلام در اداره حج به عربستان کمک کنند و یا مشاوره بدهند.

ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در خصوص عملکرد دولت در مواجهه با بحران پیش آمده در عربستان گفت : وزارت بهداشت و وزارت امورخارجه چندین بار پیاپی درخواست ورود به این کشور را داده بودند اما مسئولان عربستانی هربار درخواست ایران را رد میکردند

عاشوری درباره اینکه آیا عملکرد دستگاه دیپلماسی را مناسب این حادثه میدانست یا خیر ، گفت : دستگاه دیپلماسی کشورمان پیگیریهای لازم را انجام داده بود.

وی در واکنش به زمزمه هایی که در خصوص استیضاح وزیر امور خارجه مطرح میشود ، بیان کرد : تاکنون حرفی از این مسئله در مجلس مطرح نشده و فعلا استیضاح وزیر راه و شهرسازی مطرح است و اگر چنانچه استیضاح وزیر امور خارجه مطرح شود بنده فعلا به صلاح نمیدانم و مخالف این استیضاح خواهم بود.